בניית אתרים באינטרנט | לפי אפיון מדויק ה"יושב" על אבחון עסקי מותאם לכם -

תיק עבודות | בניית אתרים באינטרנט

1אפיון אתרי אינטרנט

השלב הראשון, שלרוב נוטים להקדיש לו מעט בתהליך הקמת אתר אינטרנט, הוא אפיון האתר.

 

המשימה הראשונה שלנו היא להבין את מהות העסק שסביבו נבנה האתר. בפגישת האפיון בה משתתפים מומחי התוכן שלנו והמעצב/ת אתם מציגים את העסק: החוזקות שלכם / של המוצר, קהל היעד, המתחרים, ההזדמנויות, הקשיים – למעשה כל הסביבה העסקית שלכם. התפקיד שלנו הוא הקשבה וספיגה.

 

לכל עסק יש מנגינה ייחודית לו. את המנגינה הזו אנחנו קולטים. עכשיו בטח עולה גיחוך אצל חלקכם – אבל זה יתרון אדיר, לקלוט את האווירה שלכם כדי להצליח לשדר אותה בצורה מדויקת לקהל היעד.

 

תוצרי אפיון האתר הם בריף שיווקי (מסמך אפיון שיווקי של העסק), רעיון שיווק יצירתי ותכנית התוכן השיווקי שתופיע בדף הבית ודפים הפנימיים.

 

2עיצוב אתר אינטרנט

השלב השני והמוכר יותר הוא עיצוב האתר.

 

על בסיס האפיון השיווקי ומבנה דף הבית הדפים הפנימיים אנו מתחילים בעיצוב האתר.

 

תמיד מלווה את העיצוב רעיון ייחודי ומבדל שמקנה יתרון תחרותי לעסק. שימו לב למשל, כיצד בחרנו לעצב את האתר של חברת "עופר לנדוי" שעוסק ייעוץ עסקי. עיצוב האתר מבוסס עת הפנים של עופר – ליבו של העסק.

 

עיצוב האתר מכוון למשימה אחת – הנעת הגולשים באתר שלכם לפעולה שנחליט עליה יחד: יצירת קשר, מענה על שאלון, צפייה בוידאו, רכישת מוצר, הרשמה לסדנה…

איך עושים את זה? מייצרים אווירה או יותר נכון השראה. זו תורה שלמה, תוכלו לקרוא על זה עוד כאן

יש לנו הצלחות בלתי רגילות בהמרת מבקרים באתרים לקהל רוכש או יוצר קשר. תוכלו לצפות בתיק העבודות כאן למטה בהמשך הדף.

 

3תכנות אתר אינטרנט

השלב השלישי בהקמת אתר הוא התכנות ומערכת ניהול התוכן.

 

הקו המנחה שלנו הוא שהאתר יבנה בהתאמה לגוגל, עם קוד "נקי" (מקנה פטונציאל קידום) ועם גמישות מרבית בהזנה ושינויי תוכן.

 

אנחנו מקפידים שהתכנות ישען על העיצוב ללא חריגות מהתכנון המקורי.

 

מערכות ניהול התוכן שלנו מבוססות על קוד פתוח (WordPress ו Joomla) וגם על קוד סגור .net – עפ"י צרכי הלקוח.

 

שלב זה כולל התקנת מערכת סטטיסטיקה google analytics וממשק קידום Meta title and Description.

 

לאחר התכנות נזין את כל תכני האתר ובשעה טובה נעלה אותו לרשת. עכשיו יתחיל המבחן האמיתי.

 

4תיק עבודות

שער האתר

עמוד הפתיחה נועד ליצור סקרנות ולהציג את הנרטיב: לטעום, לחוות ולגלות

דף הבית

מציג תמונות של 10 תיירנים עם אפשרויות מיון מגוונות

עשרות אתרי תיירות וקולינריה

מאוגדים בעמותה אחת המארגנת שלל אירועים וחוויות

*  הקמת פורטל - זמן גליל מערבי

מסר המפגש האישי

לימור המאמנת מול המתאמן - מבט בעיינים, רגעים של אמת.

לימור לייזר – מאמנת אישית

יום צילום - תשתית ויזואלית לעיצוב ובניית האתר

האדם הוא השרות כמו במקרה של לימור לייזר - מאמנת אישית

*  הקמת אתר למאמנת לימור לייזר

אתר מכירות Kandu Cajon למכירת קחונים

אפשרות השמעת דוגמאות צליל תיפוף קחון

אתר מכירות Kandu Cajon למכירת קחונים

דף מוצר מוצג בפופ אפ

אתר מכירות Kandu Cajon למכירת קחונים

אתר מכירות מותאם לסלולר בעברית ואנגלית

ההפקה כללה הקמת אתר, הפקת סרטון וידאו וממשיכה בקידום שוטף בגוגל

*  הקמת אתר מכירות Kandu Cajon

אתר Free Spirit – קולקציית הקיץ

אתר מכירות מותאם לסלולר המשלב הזמנה למכירות בית

אתר Free Spirit – עמוד מוצר

פשטות הרכישה והמחשת המוצר

אתר Free Spirit – דף הבית

בגדים עם סיפור ואווירה

השילוב המושלם בין אתר מכירות לבין מכירות בית מאפשר ללקוחות לרכוש בביטחון דרך האתר

*  free Spirit

קטלוג מוצרים – דף הבית – שטיינר מכשירי שמיעה

קטלוג מכשירי שמיעה ואביזרי עזר

מפת גוגל – שטיינר מכשירי שמיעה

מפת גוגל דינמית המציגה את 90 סניפי החברה

דף הבית – שטיינר מכשירי שמיעה

דף הבית - חנות מקוונת שטיינר מכשירי שמיעה

אתר מכירות מותאם ללסלולר, למעלה מ 600 מכישירי שמיעה, אביזרי עוזר, קטלוג מוצרים ומרכז מידע מתקדם.

*  אתר האינטרנט של שטיינר מכשירי שמיעה

בית טבע שורשים דף הבית (בהקמה)

חנות וירטואלית - אתר מכירות

בית טבע שורשים דף קטגוריית מוצרים (בהקמה)

אלפי מוצרים מחולקים לקטגוריות ומוצגים בהבלטה שיווקית

בית טבע שורשים – דף מוצר (בהקמה)

דף מוצר עם מינימום אלמנטים והסחות ממוקד רכישה.

*  בית טבע שורשים
לעבודות הבאות

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

dani@dan-go.co.il \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67