דיוור לרשימות תפוצה | כתיבה עיצוב והפקת ניוזלטר | שיווק במייל | דנגו -

תיק עבודות | דיוור לרשימת תפוצה

1שיווק באמצעות המייל

המייל שלנו הוא עדיין אחד המקומות העיקריים לניהול הקשר שלנו עם העולם. הבעיה העיקרית היא שהמדיה השיווקית הזו נשחקה עד דק.

 

ובכל זאת, כיצד יוצרים מערכת יחסים אמיתית ולא מציקה? איך גורמים לכך שקהל היעד שלנו שמקבל את המייל אכן יפתח ויקרא את המסר?

 

כמו שבונים מערכת יחסם ברשת: יוצרים תוכן ייחודי, מקפידים על עיצוב מרשים, מציעים הטבות ייחודיות לקהל היעד ובודקים את הדופק כל הזמן: כמה פתחו וקראו את המסרים שלנו? כמה לחצו על קישורים? כמה רכשו בעקבות שליחת המייל? כמה יצרו קשר?

 

קהל היעד של הלקוחות שלנו פותח 30% – 50% מניוזלטרים שאנו שולחים. הממוצע ברשת הוא 20% – 30%. סוד העניין הוא קשר ארוך טווח, בניית מערכת יחסים טובה ולא מציקה ומחשבה בלתי פוסק על הערך האמיתי שנייצר לקהל היעד בכל מייל.

 

להלן דוגמאות של יוזלטרים שאנו כותבים ומפיצים עבור לקוחותינו:

 

2דוגמאות ניוזלטרים שאנו מנהלים ללקוחותינו

 

בית מרקחת הגליל

 

את הניוזלטר של בית מרקחת הגליל בתל אביב אנו כותבים ומפיצים אחת לחודש או אפילו חודש וחצי. נושאי התוכן בד"כ עוסקים באתגרי הבריאות של התקופה – בריאות, מניעה והתמודדות עם מחלות. באמצעות הניוזלטר בית המרקחת, המוכר כמותג הומאופתיה בתל אביב, מנהל קשר שוטף ונשאר בתודעה של אלפי לקוחות.

 

 

האושקה

 

הניוזלטר של מותג הקוסמטיקה האורגנית הבין לאומי ד"ר האושקה הפקנו ואני מפיצים כהדרכת שימוש במוצרים – כמו עלון שימושי. אחוזי הפתיחה במערכת הדיוור הם מעל 50%.
ההדרכה הזו מקדמת מכירות של ערכת ההתנסות במוצרים ובד בבד ובונה רשימת תפוצה של קהל יעד נאמן.

 

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

dani@dan-go.co.il \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67