הקמת דפי נחיתה | שיווק דף נחיתה | שיפור המרות בדף נחיתה | Dango -

תיק עבודות | הקמת דפי נחיתה

1מתי להקים דף נחיתה?

איך תדעו אם דף נחיתה הוא כלי שיווקי שמתאים לעסק שלכם? התשובה נעוצה במיקוד: אם יש לכם מוצר אחד או שרות אחד שאותו אתם רוצים לקדם, כדאי להקים דף נחיתה.

 

כל הסיפור כאן הוא לייצר הצעה שיווקית שקשה לסרב לה. מעין רעיון שיווקי שכאשר המבקרים יתקלו בו לא תהיה להם ברירה, אלא להשאיר פרטים מרצון. ואז תתחיל מערכת היחסים – צריך לבנות אותה ברגישות. את התקשורת במייל אנחנו מקפידים לעשות בצורה עדינה ולא מכירתית.

 

גם כאן כמו בהקמת אתרים באינטרנט ישנו תהליך אפיון שדורש חשיבה על הרעיון השיווקי, כתיבה שיווקית, עיצוב ותכנות. ממש כמו להקים אתר. דף נחיתה אפשר היום להקים ממש בחינם השאלה מה יהיו התוצאות שלו? האם יצליח להיצור מכירות או לידים? הניסיון שלנו מראה שהכתיבה השיווקית בתוך הדף, סידור התכנים והעיצוב מוקפד לפי הצרכים המיוחדים של הלקוח עושים את ההבדל. אף תבנית חינמית לא תתאים במדויק לצרכים שלכם. צפו בדוגמאות בהמשך הדף>>

 

2הפקת וידאו בדף נחיתה

סרטון וידאו עשוי היטב, יוצר פי 5 יותר פניות בדפי נחיתה מאשר דפים ללא סרטון. אם יש בו הצעה שיווקית מעניינת על אחת כמה וכמה.

 

הפקת וידאו דורשת מיקוד שיווקי, כתיבת תסריט, בימוי, ימי צילום ועריכה. לא להיבהל – זה אמנם עובדה וגם עלויות, אך הן משתלמות בהחלט ובעיקר ההחזר על ההשקעה הוא אדיר.

 

וידאו מעביר את המסר שלכם בצורה הכי בלתי אמצעית. כאשר אתם מצולמים היטב, אתם הכי משכנעים, נוצרת תחושה של הכרות. היכנסו להתרשם מגלריית סרטוני הוידאו שהפקנו.

 

3דוגמאות לדפי נחיתה שהקמנו

kandu

 

דף הנחיתה של הקחונים הינו חנות אינטרנטית למכירת כחונים, פשוטה וידידותית מאוד לרכישה. אנו ממשיכים בקמפיין קידום המוצר ברשת.

 

*כניסה לדף הנחיתה של הקחונים

 

 

דף נחיתה coach4health

 

הרעיון השיווקי בדף הנחיתה coach4health היא להציג את 4 התחומים העיקריים בהם עוסקת החברה ואת המייסדת לוסי רבין. כל ארבעת התחומים יוצרים חבילת שרותים משלימה באימון לאורח חיים בריא.

 

כניסה לדף הנחיתה של coach4health

 


ziv

 

רעיון השיווקי בדף הנחיתה של המטפל בחרדה זיו סופר, הוא לתת למבקרים בדף סדרת תרגילי וידאו להתמודדות עם מצבי חרדה, ללא תשלום. הפקנו 6 סרטונים וכל מי שנרשם מקבל סרטון כל 5 ימים (כדי לא להציק לנרשמים). הנרשמים הרבים בדף המינימלי הזה החלו לקבל סרטונים ממערכת הדיוור ובעצם יצאו  למסע ההכרות עם המטפל הנפלא – זיו סופר. חלק מאותם נרשמים בדף הנחיתה הפכו ללקוחות של זיו סופר ואחרים זוכרים אותו כמומחה בתחום. כך או כך מאות הנרשמים הפכו לקהל היעד הממוקד של זיו ופעולות שיווק עתידיות. כשקידמנו את הדף יחס ההמרה (הפיכת מבקר לנרשם לקבלת הסרטונים) נע בין 6% – 8% המרה (הממוצע ברשת הוא 1% – 3%. אחוז פתיחות הסרטונים במערכת הדיוור נע בין 60% – 70% (הממוצע ברשת הוא 20% – 30%).

 

 


 

בן ואפרת

 

 

האתגר בדף הנחיתה של בן ואפרת היה להעביר את חווית הטיפול הזוגי שמעבירים בן ואפרת. היה לנו ברור שרק זוגות שעברו את התהליך ויעידו על ההצלחה ייצרו אמינות ויסכימו להשאיר פרטים לקבלת טיפול.
לא היה קל לשכנע את בן ואפרת שזה הכיוון ולאחר מכן לקח זמן לאתר זוגות שיסכימו להתראיין ולחשוף את המקום הכל כל אינטימי הזה. והינה זה קרה, הפקנו סרטון אמין ומספר על תהליך העבודה עם בן ואפרת בצורה הכי נקייה. אין כאן שחקנים הכל אמת! דף הנחיתה מזמין את הקוראים לחוות, לענות על שאלון ולבדוק האם יש מוכנות לצאת לדרך. הדף מקודם בגוגל adwords ובפייסבוק ויוצר לבן ואפרת יופי של לידים שהופכים ללקוחות.


 

berlin landing

 

דף נחיתה – סיור לברלין

 

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

dani@dan-go.co.il \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67