אומגה 3 גליל - -

סיפורי הצלחה

אומגה 3 גליל

התאמת האתר למובייל

האתר הותאם לכל גדלי המסכים הניידים

חנות המוצרים – מכירה אינטרנטית

כחנות המוצרים נועדה להנגיש ללקוחות בכל העולם רכישה בכל עת

דף הבית באתר אומגה 3 גליל

פורטל המידע התקדם בגוגל בעקבות כמויות תוכן גדולות שיצרנו

1סיפור ההצלחה עם אומגה 3 גליל

לאומגה 3 גליל הגעתי ביוזמתי (מה שלא קורה עם לקוחותי בדר"כ). משהו בסיפור ההחלמה של הבן מטורט והמסע המשפחתי הפעים אותי אז ומדהים אותי היום. משפחה אמיצה שעשתה דרך והטמירה את הסבל והקושי לעסק משפחתי המסייע כיום למאות משפחות ונוגע באלפי אנשים. שמעתי את הסיפור,  באתי לפגישה והבטחתי לסייע בהפצת הבשורה ברשת.

2האתגר

המתחרים בתחום אומגה 3 ידועים ומוכרים – ענקים בעלי תקציבי עתק קיימים בשוק. כיצד חברה משפחתית יוצרת בידול וחושפת את עצמה לשוק בשיווק גרילה? ערוץ השיווק באינטרנט היה כלי ברור שצריך להשתמש בו. צריך לחשוף כמה שיותר אנשים לסיפור המשפחתי, לספר על ההחלמה, לשתף במידע וליצור משיכה של הקהל המתאים – אנשים המחפשים פתרונות לבעיות בריאות שונות כמו קשב וריכוז, סוכרת, דלקות ומחלות לב.

3רעיונות ובידול

החבר'ה מאומגה 3 הקשיבו לקהל ולמדו שנושא המינון מעסיק את כולם: כמה אומגה 3 יש לתת לריפוי תסמונות שונות. לצורך כך בנינו מחשבון מינונים, היחיד בשוק, הנסמך על ניסיון והרבה ידע שהחברה צברה במשך 10 שנים. המחשבון משך את הקהל והיה לערוץ חשיפה עיקרי. ראינו קורלציה בין המשתמשים בו לבין הזמנות המוצרים שבואו לאחר מכן. המקביל התאמנו את האתר לסלולר ועיצבנו חנות אינטרנטית שתקל על תהליך רכישת המוצרים לכל הצדדים.

4ההמראה

במקביל התחלנו פעילות שוטפת מקצועית בפייסבוק. אנו מנהלים את הדף בצורה מקצועית ומשקיעים בתקציב פרסום שוטף. בד בבד גיא פתח קבוצה סגורה המיועדת "למטיבי לכת בתחום הבריאות". השלב הבא בהנגשת המסרים היה הפקת סרטוני וידאו תוך כדי שגרת העבודה בחברה במסגרת זו הצטרפתי לפעילות של גיא ותעדתי אותה באופן שוטף – תוך כדי נסיעה ובמסגרת מפגשים שונים. במקביל שיפרנו את חווית המשתמש בחנות, מערכת ההזמנות וכמות הלקוחות גדלה בהתמדה ולצד זאת קיבלנו חשיפה תקשורתית. הצד הדיגיטלי קיבל משמעות גדולה כאשר שלישי מההזמנות מגיעות מערוץ זה.

5התוצאות

בשנתיים האחרונות אנו מלווים את המשפחה המופלאה של אומגה 3 גליל. מאז צמחנו יחד, אנחנו משפרים כל העת את החשיפה והנראות לצד העמקת הקשר עם קהל הרוכשים. הקשר האינטרנטי יוצר מפגשים אישיים עם גיא בהרצאות ושיחות טלפון עם צוות השרות והוא מתרחש ללא הרף גם בפייסבוק במתכונת של העברת ידע ושרות לקוחות.  מידע נוסף והמלצות ניתן לקבל ישירות מגיא בן צבי מנכ"ל החברה בטלפון: 052-6477788 היכנסו לאתר החברה כאן>>

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

dani@dan-go.co.il \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67