אפיון אתר – מינימליזם בדף הבית

שימו לב למסר המרכזי בדף הבית של קופת בריאות:

תמונה ענקית של גזר טרי ולצידה כיתוב Raw Food (חלק מגלריה) ומצד שמאל באנר מרכזי שמייצג קריאה להצטרפות לקופת בריאות בעלות של 89 ש"ח. זהו מספיק! העברנו מסר של סקרנות והבנה שיש כאן משהו שקשור לבריאות ועולה 89 ש"ח לחודש.

המתעניינים כבר ידעו מה לעשות.


קופת בריאות

בפוסט הקודם דיברנו על חשיבות פגישת האפיון ושאיבת אינפורמציה כדי לדעת להתאים את האתר למהות העסק שלכם.

השלב הבא הוא ישיבת קריאייטיב לאור מסמך האפיון שגיבשנו. בישיבה הזו לוקחים חלק יעל הקופירייטרית, עירית, מעצבת האתר ואנוכי כמאפיין ממשק המשתמש. אנחנו מעלים רעיונות, משרטטים סקיצות, מעלים אסוציאציות, מילים וסלוגנים הקשורים ללקוח.

הדיון הזה חופשי ומאפשר לרעיונות לעוף. הציפור שלנו

הציפור של דנגו - שיווק יצירתי באינטרנט

זו משימה לא פשוטה למקד ולזקק את המידע כשהכל נראה חשוב. ככל שדף הבית נקי יותר עם מינימום מסרים היכולת להניע את הגולש לעבר המטרות שלנו טובה יותר.

מינימליזם מייצר חוויה

תמונות מעבירות מסר חזק, אנחנו קולטים ויז'ואל לפני מאמץ של קריאת טקסט. אבל אל תסיקו מזה כלל אצבע שתמונות גדולות תמיד יעבדו. קומפוזיציה מאוד חשובה בתהליך אפיון אתר אינטרנט. גלריית תמונות מתחלפות עושה את העבודה טוב יותר כאשר רוצים להעביר מספר מסרים בד בבד עם אפקט ויזואלי מרשים.

זהו מסמך האפיון שיצרנו יעל ואני ועל בסיסו יעל המעצבת עבדה:

אפיון קופת בריאות

הוידאו הפך לגלריית התמונות המרשימה, ריבוע הרשמה בעלות של 97 ש"ח נשאר משמאל.

בפוסט הבא נדבר על התייחסות אפיון האתר לעבודה עם רשתות חברתיות וממשקי שיווק נוספים

#אפיוןאתר

0 צפיות0 תגובות