• דני גולן - Dango

גוגל אנליטיקס – כלי לשיפור ביצועי מכירות באתר שלך

כבר ידוע לכולם שהחלטות הקנייה שלנו מונעות ברובן מרגש ולא מחשיבה רציונאלית. (במקרה הטוב ההיגיון מגבה אחר כך את החלטתנו האימפולסיבית…).

איש מכירות טוב יודע להוביל את הקונה הפוטנציאלי באמצעות:

  1. בניית אמינות

  2. נגיעה בנקודות כאב ועונג

  3. בניית הצעה שיש בה ההזדמנות החד פעמית לשנות ולשפר את חיי הקונה באמצעות מוצר או השירות.

בקיצור, אם ניצב בפניך איש מכירות טוב – תקנה. אם המוצר טוב תמשיך לצרוך.

האם אתר האינטרנט שלך משמש כרטיס ביקור מוגדל או איש מכירות טוב?

אפשר לענות על השאלה הזו בפשטות:

  1. בדוק כמה מבקרים מגיעים לאתר (בהנחה יש לך מערכת מדידה. אם אין לך, התקן גוגל אנליטיקס. אם אתה מסתבך, צור קשר ונעזור לך עם זה).

  2. כמה זמן המבקרים נשארים באתר שלך בממוצע?

  3. מהיכן המבקרים מגיעים לאתר שלך?

  4. כמה מתוך אלה שמגיעים לאתר יוצרים קשר?

  5. וכמובן – אם האתר הוא חנות וירטואלית, כמה כסף נשאר מכל מבקר?

שאל את עצמך בכנות – האם אתה יכול לבדוק את אחד הפרמטרים שהזכרנו למעלה?

אם אתה לא יודע למדוד את התנהגות המבקרים באתר שלך יהיה לך קשה לייצר מכירות לאורך זמן.

למה?

כי אם למשל תדע מהם העמודים הכי נצפים באתר תוכל לקבל החלטה להמשיך לשפר אותם וכך להגדיל מכירות. או אם תדע מהם העמודים הכי פחות נצפים תוכל להיפטר מהם ולייצר במקומם עמודים מכירתיים יותר.

מה רצינו לומר?

שתיצור עמנו קשר ונסייע לך למדוד את התנהגות המבקרים באתר שלך. נתקין לך גוגל אנליטיקס, נדריך אותך ונפיק יחד תובנות לצורך שיפור מיידי של המכירות באתר שלך.

זה תופס גם אם אתה רק מצפה מהאתר שלך לפניות (לידים).

גוגל אנליטיקס הוא כלי אחד. יש עוד המון שניתן לעשות כדי ליצור יותר מבקרים באתר, יותר פניות ויותר מכירות. התקשר ונשמח לפגוש אותך כדי להציע רעיונות לשיפור.

צפה במכתבי המלצה ובעדות של אתי קרקו (יועצת כלכלית למשפחות) על הכתיבה השיווקית שביצענו באתר שלה, על מערכת גוגל אנליטיקס ועל ההקשר למכירות.

#גוגלאנליטיקס #שיפורביצועימכירותבאתרבאמצועתגוגלאנליטיקס