• דני גולן - Dango

האמא שצלמה את התינוקת (Mila) בשנתה

התינוקת הפינלדנית הקטנה, מילה (Mila), הולכת לישון, אמא שלה (פרסומאית בחופשת לידה) מארגנת את הסצינה ממה שיש בבית וכשהכל מוכן היא לוקחת את מילה הישנה ומניחה אותה במרכזה. "קליק" קצר ואפשר להמשיך לישון. MILA'S DAYDREAMS כך נקרא הבלוג שהקימה האמא הפינלנדית שמתעד את מסע היצירה וההרדמות…


הרעיון הזה, תפס עשרות אלפי אמהות ברחבי העולם, למה?

כי הוא יצירתי, חכם, נאיבי, מצטלם טוב ויש בו רצון לשתף. לשתף את הקהל וליצור חוויה. האמא הפינלנדית לא בקשה חשיפה. מספר בני משפחה וחברים ראו את התמונות היפות של מילה ויעצו לה לפתוח בלוג ופייסבוק. השמועה פשטה ועשרות אלפים החלו לעקוב אחר סיפור האם והילדה המצולמת מבוימת בשנתה. הנה הראיון עם האמא

איך כל זה קשור לבניית רעיון שיווק יצירתי בכל עסק?

  1. צריך להתגבר בכם רצון לעשות דברים אחרת. לבלוט.

  2. אתם צריכים להיות מאוכזבים משיטות השיווק של המתחרים שלכם.

  3. תנבוט בכם התרגשות קטנה שתלווה את כל תהליך היצירה והחשיבה על הרעיון.

  4. התשובות נמצאות אצל קהל היעד שלכם. אז פשוט תשאלו אותו.

  5. כדאי שתבנו סיפור מסגרת לרעיון השיווקי כדי שתוכלו לצקת לתוכו תכנים לאורך זמן. מהו סיפור המסגרת של Mila? תינוקת שמצולמת על רקע סצנה שאמא מארגנת – וזה יפה, יצירתי, נעים לעין וכיף להעביר הלאה.

  6. השקיעו באריזת המסר, העיצוב חשוב וגם הכתיבה השיווקית.

  7. הסיפור חייב להתגלגל ולגעת בכמה שיותר אנשים לכן חשבו מה יגרום להם להעביר את זה הלאה. אם תמצאו מסוכנים להפצת המסר (כאלה שיש להם המון חברים) שמפיצים מסרים ושיש להם קהל אוהד קצב החשיפה יגדל

  8. כדי שהמסר "ידבק" עליו להיות: פשוט, בלתי צפוי, מוחשי, אמין, רגשי וסיפורי (כמו בספר של "ככה זה נדבק" של צ'יפ הית' & דן הית').

#בלוג #פייסבוק #קמפייניםיצירתייםברשתותחברתיות

0 צפיות0 תגובות