• דני גולן - Dango

הפיסוק המפורסם של וואן דאם: קמפיין Volvo

קמפיין וולוו ביוטיוב ב 2013 הצליח להגביר מכירות ב 31% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הקמפיין היצירתי בו נראה וואן דאם מבצע עוד אחד מהשפגטים המפורסמים שלו הפעם תוך כדי נסיעה על שתי משאויות וולוו, הפך ויראלי עם יציאתו ליוטיוב וגרף למעלה מ 76 מליון צפיות:

הקמפיין לווה ביח"צ ובסרטון מקדים המסביר על האתגר:

לבדר את הקהל, להפתיע, לייצר אירוע בלתי צפוי – אחד ממתכוני הצלחת שיווק יצירתי באינטרנט. אבל בידור עם טעם: המשאיות נוסעות לאחור, מציגות יכולת דיוק, היגוי מושלם ויציבות.

#רעיוןשיווקילקמפייןשיווק #שיווקיצירתיהמדיהחברתית

2 צפיות0 תגובות