חווית משתמש – לתעד את היום יום בחברה

עם כל לקוח זה עולה מחדש – כיצד לייצר את אותה חווית משתמש ייחודית באינטרנט, מחברת, מעוררת השראה ומעל הכל כזו שתגרום למי שנכנס לתוכה לעצור ולרצות לשמוע את המשך הסיפור.


01oferhome1

אנחנו רוצים לגרום למי שמביט במסך, לא משנה היכן פגש את החוויה לראשונה (מסמארטפון דרך טבלט ועד דסקטופ), לעצור לרגע ולקבל את הרוח הטובה של אותה חברה ששכרה את שרותינו להקמת אתר האינטרנט, הפקת הוידאו, ניהול הפייסבוק, כתיבת הבלוג… שם מתחיל להתנהל הסיפור שאנשים מספרים לעצמם על החברה שלכם. אבל זו רק ההתחלה, המשך הסיפור הוא במפגש עמכם פנים אל פנים, תהיו מודעים לזה.

היכולת להביט לתוך רוח החברה ולזקק את המסר באינטרנט

הפעם נציג את המקרה של חברת עופר לנדוי שעוסקת בליווי עסקי. השיחה הראשונה עם עופר נסובה על מה קורה לעסק כאשר פוגש אותו יועץ עסקי או חברה לייעוץ עסקי. יש קשת רחבה ביותר של שאלות שגורמות לאי נוחות: האם היועץ העסקי יוכל לעזור לי או שהוא מסוג אלה שנותנים רק עצות? האם יש לו הצלחות עם עסקים אחרים? האם הוא מבין את העסק שלי ואת היומיום? האם הוא מבין בשיווק? כספים? כ"א? תהליכי ייצור? מלאי…

כיצד לעצור את הרצף הזה ולגרום ללקוח להקשיב? השאלות האלה הן רעש שיש לבעלי עסקים בראש ואילו במקרה שלנו עופר מייצר בדיוק את ההפך – שקט. הכניסה של עופר לעסקים וחברות מייצרת אצלם "שקט מחשבתי". זהו הערך המרכזי שמפלס את הדרך. הערך השני הוא סוג של שותפות לדרך. החברה של לנדוי מלווה בעלי עסקים ומורידה מהם חלק מנטל הפעילות בעסק מה שמקל מאוד על השגרה הלחוצה של בעלי עסקים. איך מעבירים את המסר הזה בדף הבית?

הפנים של עופר בדף הבית לצד המשפט "מישהו לרוץ איתו" עושים את העבודה. שניהם יוצרים "שקט מחשבתי" ומתעוררת תחושת אמון. השלב הבא עם הכרות הפעילות הוא הצצה לישיבת צוות החברה. התיעוד יוצר מפגש ראשוני ותפקידו לחזק את הרצון של בעלי עסקים ליצור קשר ולהתחיל עם לנדוי תהליך.

לתעד פיסה מהיום יום של החברה בוידאו

יצאנו ליום צילום וידאו בו החלטנו לתעד ישיבת צוות בחברה שהתנהלה באופן ממש ספונטני. השיחה התנהלה על קשיי ההתנהלות היומיומיים של בעלי עסקים:


שני מרכיבים הללו בדף הבית – תמונה ממגנטת + וידאו לצד קריאה לפעולה להתחלת תהליך אבחון, יוצרים חווית משתמש שמביעה את הקול הייחודי של חברת עופר לנדויי.  מכאן הדרך תפתח לאותם עסקים שמתאימים לעבודה עם החברה.

#חוויתמשתמש #כתיבהשיווקית #שיווקוידאובאינטרנט

0 צפיות0 תגובות