• דני גולן - Dango

יפעת ברכה משיח נשי עסקי ראיינה אותי בנושא פרסום חנויות אינטרנטיות באמצעות מערכות בינה מלאכותית

שיח נשי עסקי זו קבוצת פייסבוק שמונה למעלה מ 11,000 נשות עסקים ומובילה אותה יפעת ברכה - אשת רוח, מעצימה, מרחיבת תודעה שעוסקת במתן כלים פרקטיים לנשות ואנשי עסקים לטובת צמיחה אישית ועסקית.


הפרסום הדיגיטלי רץ קדימה עם כניסות מערכות בינה מלאכותית לפרסום ממומן מה שמאוד מקל על תהליכי הפרסום ואף חוסך תקציבי פרסום. המשימה של כל חנות אינטרנטית היא ליצור תנועת מבקרים של לפחות 1000 איש בחודש מתוך קהל היעד כדי שיהיו מכירות מינימליות ואז להמשך לשלבים הבאים עם תנועת מבקרים של אלפי ועשרות אלפי מבקרים בחודש.

התנועת המבקרים הזו מגיעה מהרשתות החברתיות ומגוגל. החידוש הוא שמערכות בינה מלאכותית כמו Adscale או מערכת הבינה המלאכותית של וויקס עליה דיברתי בפוסט הקודם מסייעות לנו לבנות קמפיינים חכמים שלומדים את התנהגות הגולשים ומשפרים את עצמם ללא הרף - אתגר של כל מנהל/ת קמפיינים במדיה חברתית ובדיגיטל בכלל.


הנה הראיון שהיה בשידור לייב בקבוצה שיח נשי עסקי:

תודה על ההזדמנות יפעת ואשמח לשתפ"ים נוספים בעתיד!

2 צפיות0 תגובות