• דני גולן - Dango

שאלת ה"למה?" בקמפיין שיווק יצירתי באינטרנט

עודכן ב: אפר 28

אחת מאבני הדרך לבניית קמפיין שיווק יצירתי באינטרנט נובעת מבפנים ועונה על שאלה פשוטה: "מדוע אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים?" נשמע פשוט אבל מצריך אומץ רב.

עסקים ששואלים את עצמם "למה אנחנו עושים את זה?" מאלצים את עצמם לבדוק את מה שאני מכנה – ליבת הפעילותם.

השאלה "למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים?" כל כך חשוב משום שהיא מגדירה את הכיוון ועובדת כמצפן. מדוע יוצאים לקמפיין שיווקי? לא רק בשביל כסף, גם לא רק בשביל תוצאות, גם לא רק כי חייבים לעשות משהו כשקמים בבוקר…

אם נברר לעצמנו עמוק מבפנים, באומץ, בלי מניפולציות, מדוע אנו פועלים? כל נקודת המבט תשתנה ונבחר לעסוק בדברים שעושים לנו באמת טוב. היכולת היצירתית נובעת משם ומשם גם יגיעו התוצאות הטובות ביותר. Simon Sinek מציג בסרטון שלהלן דוגמאות נפלאות של מנהיגים עסקיים (ופוליטיים) ששינו את העולם רק משום שבערה בהם התשוקה / האמונה והם ידעו להגדיר "למה" הם עושים את מה שעושים.

#סיעורמוחותלבנייתרעיוןשיווקיצירתיבאינטרנט #שיווק

0 צפיות0 תגובות