• דני גולן - Dango

שיווק בפייסבוק ואינסטגרם באמצעות הבינה המלאכותית של וויקס

בחודשים אחרונים אנחנו מקדמים מספר לקוחות, בעלי חנויות אינטרנטיות, בפייסבוק ואינסטגרם, באמצעות מערכת הבינה המלאכותית החדשה של וויקס (קיימת מאמצע 2019). במקום לנהל את הקמפיינים במערכת הלא נוחה של פייסבוק, לשתול פיקסלים, מעקב המרות ומיליון הגדרות נוספות, וויקס פיתחו מערכת פשוטה ונוחה המאפשרת ניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם לקידום חנויות, בצורה אוטומטית, מבוסס על למידה אלגוריטמית. זה עובד כך:

המערכת מבצעת אופטימיזציה בעצמה, בונה קהלים על בסיס מספר הגדרות שאנחנו נותנים לה בפתיחת הקמפיין, עורכת בדיקות A-B Testing ומבצעת רימרקטינג. מושכת את כל קטלוג המוצרים מהחנות האינטרנטית של וויקס ועושה את הקסם לבד. לנו לשאר לנסח מודעה, להיות עם יד על הדופק ולבדוק ביצועים.

אז הנה הנתונים:

תוצאות ניהול קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם באמצעות הבינה המלכותית של וויקס
תוצאות ניהול קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם באמצעות הבינה המלכותית של וויקס

הקמנו את הקמפיין ב 27.1.21 והוא רץ עד היום. היו מספר הפסקות קצרות, אך בדרך כלל הוא רץ ברצף. הנתונים מראים 6.8 אחוזי המרה, השקעה של 3261 ש"ח והחזר של 32,245 ש"ח. הכנסה של פי 10 מההשקעה נחשבת הצלחה מבחינתנו! ניתן לראות גם כמה צפו במוצרים, כמה הוסיפור מוצר לעגלה, כמה הגיעו לצ'ק אאוט וכמה רכשו בפועל. סוג של אנליטיקס, אבל הרבה יותר פשוט ונוח.

נתונים על חשיפת המודעה בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר
נתונים על חשיפת המודעה בפייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר

ניתן לראות באיזה אפליקציה המודעה רצה בחלוקה לאחוזים וגם חיתוך הקהל שצפה במודעה לפי גלאים:

נתונים על חתכי גילאים שנחשפו למודעה
נתונים על חתכי גילאים שנחשפו למודעה

וויקס לא גובה עמלה עבור הכלי החדש הזה (בינתיים) ואנחנו מקווים שכך ישאר.

כרגע המערכת עובדת רק עבור חנויות אינטרנטיות ומומלץ שיהיו יותר מ 10 מוצרים בחנות. כמובן שכל המרבה הרי זה משובך. ככל שיש יותר מוצרים החנות, המערכת אוספת יותר נכונים ומבצעת אופטימיזציה איכותית יותר. בנוסף יש בוויקס צוות תמיכה ייעודי לנושא הזה ואפשר לקבל תמיכה טלפונית ובמייל.


הנה וובינר של וויקס מתאריך 7.12.20 שמציג את המערכת עם הדרכה כיצד בונים קמפיין:

יש גם מספר חסרונות למערכת:

  1. היא לא מאפשרת להריץ יותר מקמפיין אחד לחנות בו זמנית. כלומר רצה רק מודעה אחת לאורך כל הקמפיין עם מוצרים שונים. זו מגבלה גדולה כי עדיף היה לנהל מספר מודעות לקהלים שונים ולבחון תוצאות.

  2. היא לא מפרסמת הפלטפורמות של גוגל ויוטיוב או של פלטפורמות נוספות מעבר לפייסבוק ואינסטגרם. לצורך רך אנחנו עובדים על מערכת Adscale שעליה נדבר בפוסט אחר.

  3. היו מספר הפסקות פתאומיות לאורך הקמפיין וחוסר יכולת להפעיל את הקמפיין בצורה עצמאית, כך שנאלצנו לקבל סיוע מהתמיכה של וויקס שהפעילו עבורנו את הקמפיין מחדש. יאמר לזכותם שענו מהר, התנצלו ואמרו שעובדים על שיפור המערכת.

חוץ מזה,

אנחנו מאוד ממליצים לבעלי חנויות אינטרנטיות של וויקס עם מעל ל 10 מוצרים להתנסות במערכת הפרסום הזו למשך חודשיים לפחות כי לוקח זמן לדאטה להיאסף עד שמתקבלת אופטימיזציה מלאה. אז לא התייאש אם לא מגיעות מכירות בשבוע - שבועיים הראשונים. אגב, התקציב המינימלי בתחילת ניהול קמפיין הוא 79 דולר לחודש ומכסימאלי 4999 דולר. התקציב הזה כאמור הולך לפייסבוק ואינסטגרם. אין לנו מושג אם וויקס מקבלת מפייסבוק אחוזים.


זהו,

מסחר און ליין עובר גם הוא לניהול באמצעות בינה מלאכותית וטוב שכך. המערכות האלה יודעות לנהל קמפיינים פרסומיים יותר טוב מבני אדם והן רק ילכו והשתכללו. הנה עוד סיבה לעבוד עם וויקס - כיף לצמוח עם החברה המופלאה הזו! מוזמנים לפנות אלנו אם יש לכם חנות אינטרנטית בוויקס ואתם רוצים פרסום ממומן יעיל מאוד ומייצר מכירות מהר.

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שיווק במדיה חברתית – תרומות לסרטן הערמונית

פעמים רבות בפגישות עם לקוחות, אני שומע מהם: "איזה תוכן שיווקי אפשר ליצור ברשתות חברתיות כשמדובר על טיפול בחרדה? על תרגום? על תרופות בבית מרקחת? על מכירת נדל"ן ועוד…זה בטח לא יעניין את קהל היעד שלי?" א