• דני גולן - Dango

שיווק וידאו באינטרנט – כיבוש העמוד הראשון של גוגל

את סרטון הוידאו דל האמצעים הזה

הפקנו עבור מתווך נדל"ן בתחילת דרכו, שביקש לבדוק כיווני שיווק באינטרנט במינימום הוצאה.

הרעיון המרכזי היה לא להשקיע בהפקת סרטון וידאו וכפי שראיתם הוא בנוי ממספר תמונות סטילס מתחלפות, כתוביות ומוסיקת רקע. סרטון כזה ניתן להפיק היום במינימום ידע ובהוצאה כספית אפסית.

הסרטון החזיר את ההשקעה תוך כמה ימים

הוא פשוט כבש 5 מתוך 10 תוצאות חיפוש בגוגל תחת ביטוי החיפוש: דירה למכירה באחוזת הנשיא (בעיר רחובות). תוך כמה ימים זכינו לצפיות של כמה מאות אנשים. התוצאה לא אחרה לבוא ואותו מתווך התחיל לקבל פניות מאנשים שחיפשו דירות למכירה ברחובות ותוך כדי חיפוש כתבו גם "דירה למכירה באחוזת הנשיא". באמצעות טכניקת שיווק וידאו באינטרנט הצלחנו לעקוף, תוך כמה ימים, חברות שמשקיעות משאבים רבים בקידום קונבנציונאלי (SEO) והגענו לתוצאות העמוד הראשון של גוגל.


נסו בעצמכם

הקישור השני עד השישי – כולם מובילים לאותו סרטון וידאו פשוט. הנה הקישור לעמוד המתאים בגוגל.

האלטרנטיבה – פרסום בלוחות מודעות

אותו מתווך יכול היה להשקיע בפרסום בלוחות כמו יד 2 או הומלס לדוגמא, אבל התקציב שעמד לרשותו היה משאיר אותו הרבה מאחור בשל צפיפות המפרסמים והביקוש הגדול שדוחק אותם למקומות שוליים.

3 יתרונות פרסום סרטון וידאו על פני פרסום באתרי לוחות:

הוא יוצר במה בולטת ומרכזית שגם אם יש בה מעט צופים היא ממוקדת ולא מתחרה על מקום עם מפרסמים אחרים.

הפרסום קבוע. נכון להיום תוצאות החיפוש בגוגל לא נמחקות אלא נאגרות.

ישנה אפשרות מעקב וסטטיסטיקה אחר כמות הצפיות ותגובת הקהל לסרטון – זה מאפשר להבין את תגובת הקהל לסרטון.

איך עשינו את זה? מצאנו נישה

איתרנו מילות חיפוש שהן נישה ויחד עם זאת יש להן חשיבות מקומית – אנשים מחפשים דירה למכירה באחוזת הנשיא. אמנם מעט אנשים, אך זה מספיק לאותו מתווך כדי שיצליח למכור את הדירה באחוזת הנשיא רחובות. במילים אחרות, כמות החיפושים של רצף המילים "דירה למכירה באחוזת הנשיא" מניבה קצת פחות מ50,000 תוצאות חיפוש (זה די מעט). אבל בנישה הזו יש קהל מאוד ממוקד שמחפש דירות למכירה במקום הספציפי הזה – אחוזת הנשיא ברחובות. לכן הצמדנו לסרטון את מילות המפתח "דירה למכירה באחוזת הנשיא" וקמפיין הפצת הוידיאו שלנו הביא ל5 תוצאות חיפוש תוך יום בעמוד הראשון של גוגל!


הפצת וידאו באינטרנט

כובשת נדל"ן בגוגל אם עושים אותה נכון. ההנחה שלנו הייתה שהסיכוי שמשהו מקהל היעד בתוך הנישה של אותו מתווך יגיע לאחד הסרטונים ויתקשר – גדולה ואכן כך היה. כמות הפניות גדלה בהדרגה וברור לנו שהיא תוצאה של מה שאפשר לכנות מיני קמפיין שיווק בוידאו משום שאותו מתווך לא פרסם את הדירה הזו בשום מקום אחר וברור שהפניות הגיעו תודות לסרטון.


כיצד כובשים נדל"ן בגוגל באמצעות מיני קמפיין שיווק וידאו באינטרנט?

כל העניין הוא לאתר נישה – מה שנקרא זנב ארוך. זו טעות לחשוב שקהל היעד הממוקד מחפש בגוגל רק שתיים או שלוש מילים. מחקרי התנהגות של קהל המחפשים בגוגל (בארה"ב) מצביעים על כך שהקהל משתמש בממוצע ב 8 מילות חיפוש ומגיע לתוצאות ממוקדות. גם בארץ המגמה הזו תתרחב ועלייה נשען קמפיין שיווק וידאו באינטרנט בנישות מתאימות עם סיכויי יחס המרה גבוהים.


מטרת קמפיין שיווק וידאו באינטרנט עבור המתווך הייתה:

בניית נוכחות בעמוד הראשון של גוגל. בעלי מקצוע שנותנים שירותים לקהל מקומי יכולים לבנות בקלות נוכחות אינטרנט יוצרת מכירות באמצעות שיווק וידאו ממוקד נישה.

על אבני הדרך של קמפיין שיווק וידאו באינטרנט נדבר בפוסטים הבאים.

בנתיים צפו בקמפיינים נוספים של שיווק וידאו באינטרנט

#כיבושהעמודהראשוןבגוגל #קמפייןשיווקוידאו #שיווקוידאובאינטרנט

0 צפיות0 תגובות