top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

מה מכשיל את בריאת המציאות שלנו?

לדברי Bashar (ראו סרטון בהמשך) הנוסחה לבריאת מציאות פשוטה:

  1. יש לפעול במקסימום תשוקה למשהו שאנחנו באמת רוצים.

  2. להחזיק בתשוקה הזו כל עוד אנו יכולים.

  3. להוריד את הציפיות שלנו לאפס.

במילים אחרות, להפעיל את יסוד האש לקטבים החיוביים שלו - תשוקה חיובית. יסוד האש יפעיל את יסוד המים לקטבים החיוביים שלו - התרגשות חיובית. לשמור על שני היסודות האלה יציבים לאורך זמן. לפעול ללא קשר לתוצאות במציאות הפיסית - כלומר להוריד ציפות לאפס. זהו החלק הכי מאתגר.

אני מאוד מסכים עם Bashar, אך הוא שכח את יסוד האוויר הכל כך חשוב בתקופה שלנו. יכולת בריאת מציאות מיטבית מבוססת על תמהיל בעל קוטב חיובי של 4 היסודות: אש - רצון. אוויר - שכל.

מים - רגש. אדמה - תוצרים פיזיים.

כאשר האש דולקת לאורך זמן (רצון) היא מניעה רגש שמעלה את התדר (מים), אליהם מצטרפת מחשבה (אוויר) ואז מגיע תוצר אדמתי. כאשר אחד מהיסודות חסר או המינון שלו בכמות נמוכה ובעל קטבים שליליים, התוצר האדמתי כלומר המציאות שרצינו ליצור, תבושש להגיע או תהיה מוגבלת.

לדוגמה:

אדם שרוצה להקים עסק חדש.

רעיון הקמת העסק ידליק בו ניצוץ של רצון (יסוד אש). הרצון יפעיל רגש (יסוד מים) של התלהבות, שמחה והתרגשות חיובית או רגש שלילי - חששות, פחדים... במקביל יגיעו מחשבות חיוביות או שליליות שאף הן ישפיעו על המצב הרגשי.

בשלב הזה יש צורך במספיק רצון ותשוקה, מספיק רגש חיובי והתלהבות יחד עם מספיק מחשבות חיוביות כדי שיווצר תוצר אדמתי ממשי לקראת הקמת העסק במציאות הפיזית: פתיחת תיק ברשויות המס, פיתוח מוצרים / שירותים, בניית תוכנית עסקית ושיווקית, התחלה של פעלות מכירה, קבלת בלקוחות ראשונים.

אם ההתהבות הראשונה (יסוד אש) תפחת, ההתלהבות הרגשית והמחשבתית ירדו ויגיע דכדוך מרעיון הקמת העסק. אם האש תהיה חזקה דיה, אך רגש הפחד יגבר וגם יבואו מחשבות שליליות המציאות האדמתית תייצר תוצאות חלקיות: מעט תכנון עסקי, מעט שיווק, מעט לקוחות, מעט הכנסה...


המפתח לבריאה יציבה ועקבית של המיצאות הרצויה הוא החזקת אש יציבה וחיובית לאורך זמן ללא קשר לתוצאות במציאות הפיזית. Bashar מסביר זאת על ידי חלוקה בין המוח הפיזי שלנו למוח הרוחני, הלא מוחשי, שיש לכולנו. עליהם לעבוד יחדיו בסנכרון ותאום. הבעיה היא שהמוח הארצי (יסוד האוויר) מתכנן יותר מידי תכנונים, מגביל את המוח הרוחני שלנו ומתיש אותנו. כלומר לא נותן למוח הרוחני מקום ליצירה ספונטנית. המוח הארצי שלנו לא אמור לדעת כיצד הדברים אמורים להתרחש. הוא צריך לתמוך במה שקורה בהווה לאפשר למוח הרוחני לייצר את המציאות האידלית עבורנו. המוח הרוחני כן יודע כיצד הדברים אמורים להתרחש במציאות שלנו, אך הוא לא מגלה לנו כדי לא לפגוע בבחירה החופשית שלנו. נותר לנו רק לאפשר למוח הארצי לפעול ללא הפרעה.


התהליך האידיאלי אמור לעבוד כך: המוח הפיזי אמור לייצר תמונה בדמיון שתפעיל תשוקה והתרגשות גדולה, אך לא להנעל עת התמונה הזו משום שהמוח הפיזי מוגבל ביכולתו להבין מהי המציאות האידיאלית עבורנו. בשלב הבא יש להעלות את הרגש שנוצר ולמסור אותו למוח הרוחני. פשוט להתמסר בשמחה, אמונה וקלילות בלי לצפות לתוצאות. כלומר לתת למציאות להתרחש, לא להגביל אותה, לא לנסות לשלוט בה באמצעות המוח הפיזי. השלב הזה קשה ביותר משום שאנו רגילים לשלוט במצב ולא אוהבים חוסר ודאות. המציאות בשטח עוד לא מציגה תוצאות וזה מלחיץ אותנו - יש תחושה שחיביים לפעול. אבל לא! אסור לנו לפעול דרך המוח הפיזי. עלינו להמשיך במשחק, להמשיך להפעיל את הרגש הגבוה, להמשיך להזין את התשוקה לעשייה ולהתמקד במשחק קליל ופיתוח מה שהתחלנו. התנהלות כזו מצריכה התמסרות ואמונה גדולה.


סייג נוסף ליכולת הבריאה שלנו הוא החוזה הנשמתי, (ייעוד שלנו) אותו Bashar לא מזכיר בסרטון מעלה

תהליך הבריאה יעבוד בצורה מיטיבת במידה והוא בהלימה לחוזה הנשמה שלנו אותו תכננו לפני שבאנו לגוף. כלומר תהליך בריאה אופטימלי יתרחש בקלות כאשר הוא מתאים לייעוד אשר לשמו הגענו לחיים בגוף. השאלה המתבקשת היא איך לנדע אם אנו בייעוד שלנו או שסטינו ממנו. חלק מהתשובה בסרטון שלהלן:



31 צפיות0 תגובות
bottom of page