ניהול קמפיינים - שיווק אינטרנט כאסטרטגייה עסקית

אנחנו מנהלים קמפיינים באופן מלא: הקמה ותפעול דפי פייסבוק עסקיים, אינסטגרם, קידום אתרים בגוגל כולל יצירת וניהול תוכן בצורה אורגנית לצד הקמה וניהול קמפיינים ממומנים. בונים יחד עם הלקוחות שלנו אסטרטגיה, מגדירים יעדים ופועלים בצורה שיטתית ומדוייקת כך שהאלגוריטמים של רשתות המדיה השונות לומדות לחשוף את העסק שאנו מקדמים בצורה מאוד יעילה.  

ניהול קמפיין שיווקי באינטרנט

קשה להתווכח עם מספרים...

מקפיין שיווק באינטרנט - תוצאות בגוגל אנליטיקס

הגרף שלפניכם מציג תוצאות חודש דצמבר 2020 של קמפיין שאנו מנהלים עבור לקוח שלנו משנת - 2017. מדובר בחנות אינטרנטית שהצלחנו להכפיל את ההכנסות שלה פי-7! בקמפיין זה ביצענו פעילות משולבת: בתחילת הדרך סייענו באפיון ובניית החנות האינטרנטית, לאחר מכן בנינו קמפיין פרסום ממומן ב Google Ads. השלב הבא היה תחזוקה וניהול דף הפייסבוק כולל יצירת תכנים אורגניים וניהול קמפיינים פרסומיים. אחת לחודש / חודשיים אנו מפיצים ניוזלטר. תהליך העבודה משולב ביצירת סרטוני וידאו - שחושפים את הפיעלות בצורה נגישה ואותנטית.

תוצאות מגיעות כשמתמידים, לומדים את התנהגות קהל היעד ומבצעים הרבה ניסיונות
לכל תחום באינטרנט יש קהל משלו שמתנהג בצורה קצת שונה. יש קהלים שמבקשים לדעת, לחקור, להתעמק ויש קהלים רוצים פיתרון מהיר, אמין ולא מסובך. אנחנו לומדים את השפה של קהל היעד ובעיקר את הסגנון שהלקוח שלנו מעוניין לשדר ומודדים תנועת מבקרים, כמויות מעורבות (לייקים, שיתופים, תגובות) ומעל הכל פניות ורכישות. במהלך הזמן נאספים נתונים וניתן להצביע על מגמות התנהגות של קהל היעד. למשל איזה מסלול רוב הרוכשים ביצועו ברשת עד לרכישה, כלומר האם הגיעו לאתר ומייד רכשו או שקודם עברו בפייסבוק, קיבלו בניוזלטר או רכשו באתר לאחר שביקרו בו מספר פעמים. התובנות האלה מסייעות מאוד להמשך תהליך השיווק. אנחנו לומדים "לבשל" את הקהל ולהציע לו תוכן בהתאם לאופי האינטראקציה שביצע בערוצים השונים.