שיטת העבודה שלנו

bird-on-tree-loop3.gif
הכרות ומיפוי אתגרי שיווק

שלב זה כולל שיחה טלפונית, זום או פגישה ללא תשלום, בה אתם מציגים העסק שלכם ואת האתגר השיווקי.

 

אנו סופגים, מבינים את התמונה ומתחילים סיעור מוחות לבניית רעיון קריאייטיבי ראשוני.

 

שיחה זו פורסת בפניכם את סיכויי הצלחת השיווק באינטרנט כולל אומדן תקציב, זמן השקעה ופרטים חשובים נוספים.

1.
bird-in-nest3.gif
אפיון, הקשבה ולמידה

בפגישה זו יורדים לפרטים, אתם מספרים לנו על קהל היעד, המתחרים, החוזקות, ההזדמנויות והמוקשים.

 

אנחנו לומדים לעומק את הגישה שלכם, את פעולות השיווק שביצעתם עד כה ומהם היעדים העתידיים.

 

אחרי פגישה זו ליבת העסק שלכם מובנת ואנחנו עוברים למעבדת הקריאייטיב.

2.
רעיונות - רעיונות - רעיונות

כאן אנחנו דוגרים – יושבים וחושבים. מעלים רעיונות אפשריים עד שנופל האסימון.

 

מערבבים מחשבות, מתלהבים, בודקים מתחרים, לומדים על קהל היעד בכלי מדיה חברתית ובתוצאות החיפוש בגוגל. הצוות שלנו חושב חוויה, השראה אבל עם חיבור לקרקע – המטרה שלנו היא לייצר תוצאות מהר ככל האפשר.

 

בסוף השלב הזה תקבלו אפיון לקמפיין שיווק באינטרנט. כלומר, המלצות לשיטת העבודה, תקציב מפורט, רעיון שיווק מוביל וצפי להחזר על ההשקעה.

3.
הרצת הקמפיין בפלטפורמות השיווק

גיבשנו רעיון שיווק מוביל.
פורסים אותו בפניכם, מעבדים אותו יחד ועורכים התאמות אחרונות. בשלב הזה מקימים את פלטפורמות השיווקיות הרלוונטיות. כל הכלים זמינים: אתר אינטרנט שיווקי או אתר מכירות (חנות), דף נחיתה, בלוג, הפקת וידאו, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, ניוזלטר, באנרים ועוד.

 

מחדדים יחד את ההישג הנדרש מהקמפיין, למשל היקף מכירות דרך החנות האינטרנטית, היקף לידים, כמות חשיפה, כמות הורדות תוכנה / אפליקציה, כמות טראפיק חודשית.

4.
בדיקה, בקרה ותיקון
two-birds-flying.gif

יצאנו לדרך. הקמפיינים רצים...
עכשיו צריך לשחרר ולתת לדברים לקרות. לחץ לא יעזור. לעומת זאת אמונה כן. שמים יד על הדופק ובודקים אחוזי המרה (למשל כמה מבקרים יצרו קשר או רכשו), בודקים איכות פניות, בודקים התנהגות מבקרים בתגובה למסרי הקמפיין, משפרים ומתקנים בהתאמה. מנהלים את הקמפיין המומן באופן שוטף ובוחנים את ערוציו השונים. קמפיין שיווק באינטרנט צריך לחיות – לנשום בהתאם לקבלת הפידבק מהקהל ברשת. לעיתים ההצלחה מגיעה בחודש הראשון ולעיתים זה לוקח יותר זמן. יש לנו יכולת נפלאה למדוד אין סוף פרמטרים שמלמדים על תנהגות הקהל בתגובה למסרי הקמפיין. הלמידה הזו עוזרת לשפר ברמה שבועית וחודשית.

הקמפיינים הכי טובים שאנו מנהלים מבוססים על מערכת יחסים עמוקה עם הלקוחות שלנו, מחייבות ומקצוענות ללא פשרות. שמים את האגו בצד מתוך מטרה אחת – להגיע הכי מהר לתוצאות הרצויות.

5.