top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

יעוץ והדרכה בהלימה לחוזה הנשמה

חלק מהתשוקה העמוקה שלי, אולי אפשר להגדיר אותה שליחות, נוגעת להחזרת כמה שיותר אנשים לתנועת חיים בהלימה לחוזה הנשמה שלהם. לא יודע להסביר מדוע קיימת בתוכי המשיכה העמוקה הזו ומניח שהיא מגדירה את הייעוד שלי. הפלא הזה שנקרא זרימה אנרגטית מייטיבה לאדם הפוסע בשבילי הייעוד שלו, מעלה בי תחושה שמימית - כך בדיוק מחברים שמים וארץ, רוח לחומר.


לפני שאצלול להסביר כיצד אני רואה את מסע הנשמה של אנשים שאני מלווה בחיי היום יום שלנו, נבאר מעט את המושג חוזה נשמה.

חוזה נשמתי נקבע לפני כל גלגול חיים בגוף פיזי

כיצד בדיוק נקבע חוזה הנשמה אנו לומדים בקורס תודעת העל. באופן כללי אפשר לתמצת ולומר שזוהי רשימה, לא אקראית, של נושאי חוויה רבים דרכם נשמה לומדת ומתפתחת, למשל איך זה להיות אבא, כיצד להתנהל כבעל מקצוע מסויים, בן זוג, חייל בצבא, אומן, יזם... באמצעות החוויות האלה נשמה לומדת ומייצרת נוסחאות אנרגטית - מסקנות. נשמע טכני לחשוב על החוויות שלנו כאל נוסחאות, אך זה מה שקורה בפועל. התוצרים של כל חוויה פיזית שלנו כאן בחומר הן נוסחאות אנרגטיות מורכבות המשודרות לבריאה ומסייעות להתפתחות הכוללת שלה. בד בבד, דרך אותן חוויות נשמה מעשירה את עצמה, לומדת ומתפתחת.


החוזה הנשמתי נסתר מהמודעות הארצית שלנו בכוונה כדי לא להפריע לנו בבחירה החופשית תארו לעצמכם שאדם ידע שחלק מחוזה הנשמה שלו הוא לחוות אובדן של אדם קרוב בשלב כלשהו בחייו. הציפייה למכה הקשה תמנע ממנו לחוות את החיים במלואם וללמוד מהם משום שצל החשש מהמוות העתידי ירחף מעליו ללא הרף. החשש הזה עשוי להסיט אדם מחוזה הנשמה עליו חתם לפני שבא לגוף ואז מתחילות בעיות.


לסטיה מחוזה הנשמה יש מחיר

כאשר אנחנו סוטים מחוזה הנשמה ברז הזרימה האנרגטית שלנו נסגר בהדרגה. הבריאה מפסיקה לשלוח לנו מימון אנרגטי. זהו לא עונש, אלא תהליך שנועד לשמור אותנו בהלימה לחוזה הנשמה. יש סיבה ותפקיד לחוזה הנשמה, כאמור הוא לא קראי. איבוד האנרגיה מתרחש בהדרגה כי ניתנת לנו הזדמנות לתקן, להתחרט, לשוב על עקבותנו ולחזור למסלול המקורי של החוזה. כדי שהתאוריה תהיה ברורה אתן דוגמה:

אם ייעוד של אדם הוא להיות מרפא / מטפל והוא משקיע את מירב זמנו ברצון להיות שחקן כדורגל זו סטייה מחוזה הנשמה. אם הייעוד של אישה הוא להיות חוקרת באקדמיה, אך היא משקיעה את כל כולה בהגשמת חלומה להיות שחקנית תיאטרון, זו סטייה מחוזה הנשמה.


כיצד יודעים אם הבחירות שלנו בהלימה לחוזה הנשמה או שלא? כאשר אנו מסרבים, לאורך תקופה ארוכה, לקבל רמזים לכך שאנו בסטייה ממסלול חוזה הנשמה, מכות החיים נוחתות עלינו: מחלות, תאונות, בעיות במערכות יחסים, משברים רגשיים ואיבוד אנרגיה. תפקידן של המכות האלה הוא לעצור אותנו מאוטומט התנועה על מנת שנבחן את סט האמונות שלנו ונחזור לשאול שאלות על כיוון החיים שלנו. הנה כמה שאלות פנימיות עמוקות שעשויות לעלות לנו במצבים כאלה:

למה זה קורה לי?

מה אני עושה לא נכון?

איך אוכל להפסיק לסבול?

מה בא לי ממש בקלות ומה הולך לי קשה?


לפעמים אנחנו יודעים לחזור אל השביל שלנו לבד ולפעמים זקוקים לעזרה / הכוונה

הדרך שלי להתחקות אחר חוזה הנשמה של אדם שאני מלווה מתחילה מהקשבה לסיפור האישי שלו / שלה. לפי הבחירות השונות, מודעות ולא מודעות, מתקבלת תמונה של מסע החיים. אירועי החיים השונים משקפים את ההרכב האנרגטי הדומיננטי של הנשמה. ההרכב הזה מבוסס על חיבורים אנרגטיים שונים של 4 היסודות:

אש - רצון

מים - רגש

אוויר - ידע

אדמה - עשייה


אל תחשבו על 4 היסודות הפיסיים, אלא על היצוג האנרגטי שלהם, למשל אדם בעל יכולת הנהגה, תשוקה רבה, כריזמה, בעל אורך חיים תזזיתי, עורך שינויים ותפניות רבות בחיים, יאופיין ביסוד אש דומיננטי. אדם שעובד מהלב, רגיש מאוד, זורם עם הסביבה, בעל חמלה לכל הסובב אותו, חוש אסתטי, רגישות לזולת יהיה בעל יסוד מים דומינטי.


עלות לי תמונות

תוך כדי הקשבה לסיפור החיים של אדם עולות לי תמונות מהעבר שלו ואפשרויות עתידיות. אני מבין באילו מהמרות אדם נפל ומדוע, איפה היה בזבוז אנרגיה, טראומה או דיוק בבחירה. לפי הסיפור שאדם מספר לעצמו אפשר לבין את התדר בו הוא נמצא ואיפה יש חוסר דיוק. על פי היחסים עם ההורים, עם אנשים קרובים, לפי המשברים, אפשר להבין היכן הייתה סטייה מחוזה הנשמה ובאיזה נתיב כדאי ללכת ולדייק בעתיד.


לפעמים אנו חיים בהלימה לחוזה הנשמה שלנו, אך מרגישים שלא! זה קורה בעיקר בגלל קולות הסביבה, כאשר האגו הארצי שלנו נאחז בציפיות שצמחו בתוכנו, אך הן לא שלנו. אלו תכתיבים מבחוץ, דברים שונים שאנו רואים אצל אחרים ורוצים להעתיק או אמונות שהושרשו בנו מילדות ומייסרים אותנו כי הן בסתירה לקול הנשמה. הקונפליקט הזה יכול להציק לא מעט ולמרר את החיים. מקרים כאלה בולטים לי מייד.


אני רק מראה בדרך

בדרך כלל תוך 20 דקות עד חצי שעה של סיפור החיים אני מצליח לעלות על שביל הייעוד של אדם ולהבין אם יש סטייה ואם כן היכן. לעיתים יש אמונה מגבילה, חסימה האנרגטית מחלה, קושי רגשי, טראומה. אני לא מאמין בנבירה בעבר ומכוון אדם לשוב את דרך המלך שלו בדרכים מאוד פרקטיות וארציות כי את מה שקרה בעבר לא ניתן לשנות. כן ניתן לשנות את ההתייחסות אליו.


הגישה שלי מתמקדת בבניית המערך האנרגטי, תוך כדי הייעוץ, כדי לייצר תנועה חדשה בהלימה לחוזה הנשמה. התנועה הזו מייצרת שינוי. אנחנו מדברים ובוחנים את הכיוון החדש, מבינים מהו השלב הבא וכיצד כדאי לגשת אליו בצורה יעילה וברורה. לעיתים עולה פחד, הצפה רגשית או בלבול. אני מקפיד להקליט את המפגשים בזום כדי שניתן יהיה לחזור אליהם ולעבד את המסרים. יש אנשים שמבקשים שאצא עמם לתהליך של מספר מפגשים ויש מי שרץ עם הכיוון החדש לאחר פגישה אחת. מובן שיש אנשים שבוחרים לא לעשות שינוי ואני מכבד בחירה חופשית כי לכל אדם טיימינג ודרך משלו, ברבות השנים קטונתי מלדעת מהם.


אני רק תמרור בדרך, שלט חוצות דולק המתאצץ בכל כוחו להאיר כיוון. וכיוון הוא רק וקטור אחד בשדה קוונטי של אין סוף אפשרויות להבעת חוזה הנשמה.


קצת פרקטיקה

עלות מפגש ייעוץ אישי - 350 ש"ח. נרשמים ומשלמים כאן>>

53 צפיות0 תגובות
bottom of page