top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

10 סימנים להתפתחות רוחנית, עליית תדר, התרחבות תודעתית

משחק החיים בגוף מלמד אותנו דרך החוויות שלנו, אלה שזורמות ומרחיבות לנו את הלב ובעיקר אלה שמאתגרות אותנו. דרך חוויה שאנחנו מגדירים "קשה" / מאתגרת הנשמה שלנו לומדת ומשלימה חלקים שלא השלמנו מגלגולים קודמים או חוויות חדשות שלא התנסנו בהן כלל.


ככל שנשמה לומדת ומתפתחת, התדר עולה ומתחוללים שינויים פנימיים רבים שבאים לידי ביטוי בהמון רבדים בחיים. אנחנו מתרחקים מאנשים מסויימים, טוב לנו לבד עם עצמנו, אנחנו בהקשבה לקול פנימי, אין בנו פחד, תחומי עניין חדשים מושכים אותנו ועוד... ציינתי 10 סימנים בסרטון שלהלן - אך יש עוד. הרבה פעמים אנשים שמכירים אותנו מסתכלים עלינו בעין עקומה ומשתוממים על הבחירות שלנו, על ההתרחקות / התסגרות שלנו / על כך שאנחנו משתנים. אל תחששו מהתרחקות ממי שהיה קרוב אליכם אפילו אם מדובר במשפחה הגרעינית. שלב התמיכה שלהם בכם כנראה הסתיים. יתכן שגם אתם סיימתם לתמוך בהם. מאוד חשוב שתקשיבו פנימה ותהיו שלמים עם ההתכנסות הפנימית שלכם. אם תנסו להימנע מכך ותרצו את הסביבה, תאבדו אנרגיה ותסבלו (לא חבל?). זה לא אומר שצריך להתרחק מהקרובים אלינו לאחר מריבה או כעס. אפשר להסביר מה עובר עליכם ואם לא תקבלו תמיכה לכך - לא סוף העולם...

השינוי התודעתי שעובר עליכם הוא תוצאה של אנרגיות חדשות שנכנסות לכדור הארץ

אותן אנרגיות של אש ואוויר, מפשיטות מעלינו חלקים שלא שירתו אותנו וחושפות את קול הנשמה. ההתכנסות הפנימית שתארתי בסרטון היא תוצאה של הקשבה לקול הנשמה יותר מאשר לקולות הסביבה. קשה לעשות זאת כאשר אתם מוקפים באנשים. כדי להקשיב לקול הנשמה (לילד / הילדה) שבתוכנו נדרשת פרישה לתוך העולם הפנימי שלכם. זה לא אומר שאתם בדיכאון או שמשהו לא בסדר אצלכם. אם אתם באמת זקוקים לזמן התכנסות עם עצמכם וחשיכה לא חודרת אליכם זהו סימן שאתם מתפתחים תודעתית / רוחנית ושהתדר שלכם עולה.


כניסת אנרגיה חשוכה יכולה גם כן להביא להתסגרות - הסתגרות מזיקה כאשר אתם מסתגרים כי חשיכה מזדחלת לחיים שלכם מתוך מצבי חרדה, דיכאון, פחדים שונים, המנעות חברתית, חוסר רצון לחיות, מצבים פסיכותיים ועוד, התכנסות פנימה דווקא עשויה להזיק לכם. בהרבה מקרים מצבים כאלה יוצרים פסיביות וחוסר רצון להתקדם בתסריט / חוזה הנשמה. הפסיביות הזו מזמינה את האנרגיה החשוכה לחיים שלכם וכל מה שהיא מבקשת זה להשאיר אתכם פסיביים / קפואים. במצבים כאלה הזדרזו ללבקש עזרה אמיתית והיא תימצא. העזרה הזו נועדה להשיב אתכם לשביל ההתפתחות שלכם בו יש שפע של אנרגיה, התפתחות ואהבה.


תדר עולה מגדיר שליטת הרוח על החומר

כאשר אתם עולים בתדר הסביבה שלכם מגיבה לכך. הקרובים לכם יחושו בזה. תרגישו שקטים יותר מבפנים. הביטחון שלכם פחות יתערער, תחושו יציבות. הרצון, המחשבה והרגש יצרו מצבים קלים לביצוע במציאות החומר. דברים טכניים יסתדרו בקלות יותר מאשר בעבר. הנושא הכלכלי פחות יתתגר אתכם. תחושו שאתם חדי מחשבה, שהגוף שלכם תומך בכם, שיש לכם כוח לאורך שעות היום. יהיו ימים מוצלחים מבחינת תוצאות ותרגישו את החיים זורמים להם בקלות. במצבים כאלה יכולה להתעורר סכנת איזור הנוחות. אם נוח לכם מידי שימו לב לא ליפול לפסיביות ורצון לנוח על זרי הדפנה. המצב האידיאלי הוא מתח יצירה ועשייה, הקשבה לילד הפנימי שמסמן לכם את השלב הבא בחוזה הנשמה.


329 צפיות0 תגובות
bottom of page