top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

הזנת המרכזים האנרגטיים (צ'אקרות) בפירות וירקות - מפתח לצלולות תודעתית וקבלת אנרגיה מיטיבה.

רובנו התרחקנו מתזונת פירות וירקות, אבל הם אלה שהכי מזינים את מרכזי האנרגיה שלנו

ביום יום, בדרך כלל, אנחנו לא מרגישים את המרכזים האנרגטיים שלנו - או שאנו לא מודעים להם וליתר דיוק - לא מאמינים שהם קיימים. אנחנו כן יודעים לומר מתי אנחנו עייפים או לא צלולים, חסרי אנרגיה או מצב רוח. עייפות וחוסר צלילות אלו תחושות פיזיות הנובעות מחוסר הזנה אנרגטית שבסופו של דבר מגיעה אל הגוף הפיזי. הזנה אנרגטית מגיעה אל הגוף שלנו דרך המרכזים האנרגטיים (7 הצ'אקרות) - זו מערכת מורכבת המחוברת לחושים שלנו, למרידיאנים ולכלל מערכות הגוף.



אי אפשר לראות את הצ'אקרות דרך העיניים הפיזיות שלנו

הגוף הפיזי לא יכול להתקיים ללא המערך האנרגטי שמזין אותו בדלק החיים - כוח החיים - הסינים קראו לזה צ'י ההודים פראנה. זה נכון שלא ניתן לראות את הצ'אקרות (המרכזים האנרגטיים) באופן פיזי, גם גלי חשמל או גלי רדיו לא ניתן לראות בעין - זה לא אומר שהם לא קיימים ומתפקדים. ובכל זאת ניתן לחוש את המרכזים האנרגטיים שלנו כך:

  • כאשר אנו מדמיינים - אנו מפעילים את צ'אקרת העין השלישית (איזור המצח עם קשר למרכז הגולגולת).

  • כשאנו מדברים - מפעילים את צ'אקרת הגרון (אזור הגרון שלנו).

  • כשאנו מרגישים - צ'אקרת הלב (מרחב החזה והצד השמאלי שלו).

  • כשיש לנו כאב, תחושות בטן או "פרפרים בבטן" - אנו חשים את צ'אקרת מקלעת השמש (בטן עליונה, אזור הקיבה).

  • כשאנו רוצים - צ'אקרת המין שלנו פעילה (אברי המין).

  • כשאנו מבצעים - צ'אקרת הבסיס שלנו פעילה (בין פי הטבעת לאיבר המין).

  • חסרה הצ'אקרה השביעית - מרכז הכתר - היא העליונה ביותר, ממוקמת מעל הראש שלנו ומשמשת שער הכניסה לאנרגייה שזורמת לכל שאר המרכזים.


מדוע חשובה מודעות למרכזים האנרגטיים?

מודעות למרכזים האנרגטיים וכיצד הם מתפקדים בגוף, מסייעת לנו להבין כיצד לנהל את האנרגיה שלנו בצורה מיטבית. זו לא סתם סיסמה זו מהות - אנו "מרימים מכסה את המנוע של המערך האנרגטי של האדם" - כמו מכסה המנוע של רכב ולומדים להבין את עצמנו לעומק. הידע הזה כבר לא איזוטרי - לכולנו יש תחושות בטן, אינטואיציה והבנות פנימיות. הגיע הזמן לעבוד עם היכולות האלה ולפתח אותם. אלה יכולות העל של האדם שהופכות אותו למאסטר בכל תחום בו יבחר לעסוק.


הזנת המרכזים האנרגטיים:

בסרטון הזה פרטתי באופן מאוד כללי אילו מזונות מן הצומח מזינים את שבעת המרכזים האנרגטיים:

1. פירות שאנו קוטפים מהעצים (לא משיחים נמוכים), מזינים את שלושת המרכזים הגבוהים שלנו - כתר, עין שלישית וגרון.


2. ירקות, פירות וצמחים נמוכים שגדלים סמוך לאדמה מזינים את מרכז הלב, מקלעת השמש ומרכז המין.


3. ירקות ופירות שגדלים בתוך האדמה כמו תפו"א, גזר, צנונית, בצל, בטאטה - מחזרים את מרכז השורש ומסייעים להוריד משימות לביצוע פיזי.


כמובן שלכל ירק איכות ייחודית ותרומה ספציפית למערך האנרגטי ועל כך תוכלו לקבל הרחבה באינציקלופדיה של אילנה רוגל על רוח וחומר.


הצטרפו אלי לקורס תודעת העל ותחשפו לעולם עצום של מידע על חיבורים בין חומר לרוח. התקשרו גם לייעוץ אישי בכל תחום ואסייע לכם להתגבר על אתגרים ולהבין את שלב ההתפתחות הבא שלכם: 052-3869457 או למייל: dani@dan-go.co.il

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page