top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

השורש הרוחני לכל המכאובים והמחלות שלנו

עודכן: 13 במרץ 2023

יש סיבה לכל מכאוב או מחלה. הגוף מאותת לנו שפעלנו באופן לא מדוייק ושאנחנו נעים הצידה מהחוזה הנשמתי שלנו. המסר מתחיל מהמערך האנרגטי שלנו לפני שהופך לכאב או חולי גופני. הבעיה היא שלרובנו קשה להקשיב למסר לא מוחשי עוד לפני שהוא הופך לכאב או חולי. אך זה לא מאוחר משום שהגוף יודע לרפא את עצמו. נדרשת מודעות והבנה של המסר: מה הגוף רומז לי? מדוע כואב לי דווקא שם? מדוע דווקא מחלה מסויימת פרצה?

ישנו קשר הדוק בין ההתנהלות היומיומית שלנו ומצב התודעה לחולי שנוצר בגוף

הבמאי של הצגת החיים שלנו (הנשמה / הילד הפנימי) יודע את הסיבה למכאוב ומבקש מאיתנו להקשיב כי התשובה נמצאת אצלו. תוך כדי שיחה פנימית עם עצמנו אנחנו מיד יכולים להבין שפעלנו נגד עצמנו. שמשהו מייסר אותנו, שריצינו, שיש בתוכנו אשמה, אכזבה, שאנחנו דוחים משהו שאנחנו רוצים לעשות מכל מיני סיבות, שאנחנו בסטרס... שאלות מהסוג הזה יביאו הבנה מהירה - איפה לא דייקנו. אך לא מספיק להבין, יש לנקוט עמדה, לשנות, לתקן, לפעול אחרת מהדרך בה פעלנו. לגוף יקח זמן להגיב, סבלנות. תרגישו הקלה ותהליך ריפוי ימים ספורים אחרי שתחלתם בשינוי מצב התודעה וחזרתם לפעול בהלימה לחוזה הנשמה.

אל תחכו לנס, למרות שהוא יכול להגיע

כאמור לוקח זמן לגוף להתארגן וליצור מערך אנרגטי התואם את מצב התודעה החדש שיצרתם. הגוף הדחוס מגיב לאט יותר ממחשבה או רגש. הוא צריך לארגן את התאים, להביס מחלה, גידול, דלקת... כאן עומד מבחן האמונה שלכם. למרות ששיניתם מצב תודעה ותהליך הריפוי החל, הוא עדיין לא נראה על פני השטח, עוד אין הקלה והכאב גדול. אל תשברו. אתם יודעים שהכיוון נכון, עוד מאמץ ותבוא הקלה.


החלמה מהירה 🙏

27 צפיות0 תגובות
bottom of page