top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

פיברומיאלגיה ומנת האנרגיה הבאה שלנו להחלמה - לימודי מודעות, רוחניות והתפתחות אישית

בחוזה הנשמה שלנו חתמנו על מנת אנרגיה מתאימה לכל שלב בחיים:

אנרגיה להורות,

אנרגיה לזוגיות,

ואפילו אנרגיה לאחר התגברות על משברים.

למעשה משברים הכי מקדמים את ההתפתחות האישית שלנו ויחד עם זאת כל כך קשה לנו לקום על הרגליים כשאנחנו בבור החשוך - זה כמעט בלתי אפשר. ואז יום אחד אנחנו קמים על הרגליים, מנערים את האבק ומגלים שהשתננו, יוצאים מהחשכה ועוברים לשלב הבא של ההתפתחות שלנו.

מאיפה מגיעה מנת האנרגיה הזו?

מהשלב הבא בתסריט החיים שלנו.



כל כך מעודד לדעת שמחכה לנו מנת האנרגיה הבאה לאחר התמודדות עם משבר

למעשה זה מה שיכול להרים אותנו על הרגליים. יש תקווה, יש אור בקצה המנהרה... העניין הוא שמנת האנרגיה הבאה לא תגיע אם לא תהיה למידה מהמשבר. לא חוכמה להכנס לבור ולא ללמוד כיצד להמנע מלהכנס אליו בפעם הבאה. לכן השאלה שכדאי לנו לשאול את עצמנו לאחר יציאה ממשבר היא מה למדנו ממנו? איזו הבנה קיבלנו? לאיזו פינה לא כדאי לנו להכנס שוב?


מנת האנרגיה הבאה שלנו מגיעה מהמצבר האישי שלנו שמושך אנרגיה בהתאם לתסריט בקצב שנקבע מראש. מעבר לזה שמצבר האנרגיה שלנו לא אין סופי ולכן יש בו כמויות אנרגיה מתאימות לכל שלב בתסריט החיים שלנו, יש גם קצב קבוע מראש בו תכננו לפרוק ממנו אנרגיה. כלומר יש תזמון לחוויות החיים שלנו למשל מתי נלמד לרכב על אופניים, מתי נהפוך להורים, מתי נחווה זוגיות, מתי נתקדם לשלב הבא בקריירה.


לא להילחץ, יש גמישות בענין הזה - אם דילגנו על שלב מסויים, תהיה לנו הזדמנות להשלים אותו יותר מאוחר בחיים באלה, אך יהיה לכך מחיר - הלמידה תהיה קשה יותר מכיוון שלא יהיה תאום אנרגטי מושלם בשלב המאוחר יותר. זה כמו להגיע לסרט באיחור - מפסידים חלק מהחוויה, בסוף בד"כ מקבלים את התמונה בכללותה, אך החוויה מבאסת.


כאשר אנו ממאנים לצאת ממשבר (אין דבר כזה לא יכולים, יש לא רוצים מספיק...😉), מופיעות בחיים שלנו מחלות שונות. אחת הנפוצות היא פיברומיאלגיה - מחלה הנובעת מחוסר רצון או חוסר יכולת להתקדם בתסריט החיים שלנו, קיבעון התפתחותי שבא לידי ביטוי בכאבי מפרקים וכאבי שרירים. מדוע דווקא כאבי מפרקים ושרירים? משום שהם אלה שמסמלים את תנועת החיים שלנו. אם אין תנועה בתסריט החיים, איברי הגוף האחראים לתנועה נפגעים - איזה גאוני! הגוף מדבר איתנו וכדאי להקשיב.


הדרך להתמודד עם פיברומיאלגיה היא להמשיך לנוע, למרות שיש כאבים, כדי לצעוד לשלב ההתפתחות הבא בחיים שלכם. לשים את המחלה כאילו בצד, לדמיין שהיא "חברה" שהולכת לצידנו ואין מה להילחם בה, בדיוק הפוך, כדאי להכיר בה, לדעת שהיא קיימת, אך היא לא מכניעה אותנו. אנחנו ממשיכים בחיים וממוקדים ביצירת הדבר הבא שלנו...


ואיך נדע שאנו מתקדמים לשלב ההתפתחות הבא בתסריט חיינו?

לפעמים קשה לנו לזהות אותו, במקרה הזה יש להתמקד ברצון הבסיסי שלכם, מה בא לכם לעשות, מעבר לזה שכואב לכם עכשיו. בבקשה אל תגידו - להיות בריא.

להיות בריא זה לא יעד, זו אבן דרך לקראת השלב הבא.

השלב הבא יכול להיות תחביב חדש, עבודה חדשה, קורס חדש, עיסוק חדש, שינוי מקום מגורים, כניסה למעגלים חברים חדש, התנדבות במקום כל שהוא... משהו באמת חדש עבורכם, חוויה שאתם לא מכירים.


בבקשה אל תבחרו במשהו שאין לכם טיפת תשוקה אליו. הרצון שלכם אמור להנחות אתכם. אתם לא אמורים לרצות אף אחד מלבד את עצמכם. אגואיזם בריא אמור להראות לכם את הדרך. השלב הבא לא אמור להיות ריצוי הסביבה, אלא משהו שאתם עושים קודם כל עבור עצמכם! אני מבין את זה שיש אנשים שזה ממש קשה להם, אך אני חייב להודות שכבן מזל טלה 🔥, קשה לי להבין את זה.


רוצים ללמוד עוד על הסיבות למחלות?

לקבל הבנות על עולם הסיבות? (החיים הפיזיים שלנו מכונים עולם התוצאות), מוזמנים לשיעור ניסיון בקורס תודעת העל, פרונטלי או בזום, הנה פרטים באתר:

אפשר גם להתקשר אלי בעניין ייעוץ אישי:

דני גולן - לימודי מודעות ותודעה

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page