top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

תרבות אטלנטיס והשפעתה על חיינו כיום

עודכן: 10 במרץ


התארחתי בפודקאסט התבונה הפנימית של יפעת ברכה, קולגה, חברה ומנחת קורס תודעת העל, וסוף סוף סיפרתי מעט על נושא שאני נמשך אליו ואוסף חומר באדיקות בשנים האחרונות - תרבות אטלנטיס והקידמה הטכנולוגית - תודעתית העמוצה שיצרו בכדור הארץ לפני 12,500 = 15,000 שנה.


לקח לי זמן להבין מדוע אני נמשך דווקא לסיפור אטלנטיס ורק כאשר התחלתי לצלול לתוך מחילת הארנב, הבנתי את הקשר של העם היהודי והמזרח התיכון לאותה תקופה ומדוע התרבות הזו מהדהדת לימנו אנו. בתחושה הפנימית שלי הייתי שם, הסיפור מוכר לי ואני כאילו נזכר בחוויות שעברתי בתקופות חיים אחרות.


אטלנטיס סיקרנה רבים בעבר וביתר שאת כיום, משום שהאנושות עוברת תהליך דומה לתהליך שהתרחש באטלנטיס לפני 12k - 15k שנים. כולנו מרגישים את חוסר היציבות בעולם כיום וקיבלנו מידע על כך (מתודעת העל) שהבריאה עוברת סמוך לחגורת פוטונים אשר שולחת פולסים חזקים של אנרגיה לכדור הארץ - דומים (אך גם שונים) מאלה שהיו בתקופת אטלנטיס. הפולסים האלה משגעים לנו את מערך הרצונות (אש), אשר מדליקים לנו את המחשבות (אוויר) ואת הרגשות (מים). השילוב הזה יוצר סערות אנרגטיות גדולות במערכים האנרגטיים של בני האדם, שיביאו לסוף עידן המים וכניסה לעידן האוויר. גם באטלנטיס התרחשו סערות ומאבקים בין פלגים שונים עד שנכחדה בתהליך הדרגתי של פיצוצים אטומיים, גלי צונמי ענקיים ויש עוד סיפורים על פגיעת אסטרואיד ועל תהליך של היפוך קטבים.


אך יש גם שוני ביננו לבין האטלנטים. במאבקים בניהם, בסוף התקופה, היה פלג חסר רגש (חסר יסוד מים) ומאוד שכלתני (אווירי) שהלך והתעצם ובסופו של דבר יצר סטייה מהכיוון הבריאתי שתוכנן לכדור הארץ וגרם להכחדה. האנושות כיום סוטה לכיוון השני - מלאת רגש ומצד שני מתמסרת בהדרגה לאוויר (שכל). אמנם ישנה סכנה שנסטה מההרמוניה הבריאתית כפי שקרה לאטלנטים, אך הדבר עדין בידינו -לבנות תרבות אנושית מפותחת אשר מקדמת את עצמה על ידי טכנולוגיה, מדע וידע בכל התחומים ובד בבד חיה בהרמוניה ללא פגיעה בכדור הארץ ובהלימה להתפתחות הבריאה.


חלק מסיפור אטלנטיס תוכלו לשמוע בפרק בפודקאסאט למעלה. בינתיים אספר מעט על מקורותי.


מקורות המידע שלי על סיפור אטלנטיס

למדתי על תרבות אטלנטיס ועשיתי הצלבות מכל מיני מקורות הנסמכים על הזכרות על - מידע שהגיע מהספריות האקשיות. הספריות האקשיות מאחסנות את כלל המידע הבריאתי ובאופן ספציפי, את כל החוויות שהתרחשו על כדור הארץ. לכולנו יש גישה אליהן (למשל בלילה כשאנו חולמים), אך הידע שיש בספריות נגיש לנו בהתאם לתסריט החיים שלנו. כנראה שמה שלא רלוונטי להתפתחות שלנו פשוט לא נפתח בפנינו. לטעמי יקח זמן עד שהמדע שלנו יוכל להתחבר למקורות המידע האלה ולהוכיח שהם מהימנים. ההתחלה של חיבור לידע הזה יגיע דרך בינה מלאכותית, אבל על זה אכתוב בפוסט אחר. בכל מקרה, לי אין צורך בהוכחות מדעיות (ניוטוניות) משום שהקול הפנימי שלי מהדהד לי איזה תוכן אמין וקשור להתפתחות שלי ואיזה פחות. ישנם גם ממצאים ארכיאולוגים שיכולים להשלים ולחזק את המידע, אך אני לא נמשך אליהם משום שהם מספרים רק חלק קטן מהסיפור.


מידע מזוקק ותמציתי הגיע דרך מידעי תודעת העל שתוקשרו על ידי זאב אבירז. עד היום זאב מתקשר ומוריד כמויות ידע עצומות הנלמדות בקרב מאות רבות ואולי אלפי תלמידים בארץ ובעולם.


אדם נוסף שהוריד מידע מעמיק על תרבות אטלנטיס הוא מטיאס דה סטפנו (Matias De Stefano). מטיאס היה ילד שחי בתקופת אטלנטיס וקיבל חניכה מ Thoth - אחד ממדריכי העל של תרבות אטלנטיס. באתר Gaia ישנה סדרה שלמה בת 4 עונות המגוללת את עלייתה ונפילתה של אטלנטיס - מרתק ממש. הנה טעימה:


עוד אחד מענקי הידע עליהם אני נסמך באיסוף המידע על אטלנטיס הוא ישות בשם Bashar - שמועבר אלינו דרך המתקשר Darryl Anka (חפשו ביוטיוב). הנה תקשור שלו על ניצולי אטלנטיס:


בנוסף הצלבתי מידע שהגיע דרך "המתקשר הישן" והמפורסם מארה"ב - אדגר קייסי בספרו אטלנטיס:


ומהספר של רודולף שטיינר - מן הרשימות האקשיות:

ישנם מקורות נוספים, אך אלה הציינתי הם העיקריים (עד כה).


הצטרפו אלי לקורס תודעת העל, פרונטלי או בזום ותחשפו לידע עצום על החיבור המופלא בין רוח לחומר:

דני גולן

052-3869457

85 צפיות0 תגובות
bottom of page