top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

אנשים שאנו מכירים מגלגולים קודמים - לימודי מודעות ותודעה

עודכן: 3 בפבר׳

מערכות יחסים קרובות בחיינו למשל עם הילדים, בני הזוג, חברים, הורים, משפחה מורחבת, בעלי תפקידים בעבודה, הן מערכות יחסים שתכננו שיהיו חלק מתסריט החיים שלנו לפני שבאנו לחיים בגוף. מעבר לחווית ההתפתחות האישית שלנו בגוף חומר כאנדיבידואלים, האנשים המשמעותיים בחיינו משחקים תפקיד שבא ללמד אותנו משהו על עצמנו. על הדרך אנו משחקים תפקיד של ללמד אותם.


למה ללמוד?

כי זו מטרת הבריאה כולה - התפתחות, למידה וגדילה אנרגטית, משחקי שילוב של אנרגיה, עליה בתדרים - כל אלה נאספים לגל הסתברות בריאתי עצום שמקדם ומפתח את הבריאה. במקרה שלנו, בני האדם, אנו מייצרים מסקנות אנרגטיות דרך חוויה בגוף חומר צפוף, אך הבריאה ניזונה בעיקר מיצורים נוספים שאינם חווים בגוף חומר דחוס כמו שלנו.



נחזור לחיבורים בין בני אדם,

רוב מי שחי על כדור הארץ כיום אלו נשמות שעשו כבר גלגולים רבים על פני הכדור וכבר התנסו המון פעמים עם האנשים הקרובים אליהם בתפקידים שונים בגולגולים שונים:

אבא ובן החליפו תפקידים.

אמה ובת החליפו תפקידים.

מנהלים מול עובדים זוטרים.

בני זוג שהיו יחד בגלגולים קודמים...

הסיבה לבוא לגוף חומר ולהמשיך עבודה על תסריט החיים שלנו במערכות יחסים, נובעת מזה שלא סיימנו תהליכים עד הסוף בגלגולים קודמים. לא הצלחנו להעלות בתדרים מספיק גבוה ונותרה עבודת חוויה להשלים.


למידה מאנשים מתוך קונפליקט

מפתיע לגלות שתהליכי הלמידה הכי משמעותיים מתרחשים כאשר אנו עוברים דרך חוויות מאתגרות של קונפליקט. לכן המורים הטובים של הנשמה שלנו הם אלה שהכי מאתגרים אותנו ויש לנו קונפליקטים מולם: מורים, הורים, בני זוג, חברים קרובים...

ועם זאת, ישנם מצבים בהם חתמנו להיפגש עם אנשים שיתנו לנו דחיפה במסע החיים והמפגש עמם יהיה מחזק ולא על בסיס קונפליקט, הם אלה שיפילו לנו אסימונים ויעזרו לנו להבין את עצמנו.


כיצד אנו בוחרים עם מי להתחבר?

כחלק מבניית תסריט החיים במישורי הבריאה אנו יכולים לבדוק תסריטי חיים של אחרים על מנת לבחון האם מתאים לנו להיפגש עמם והאם נוכל ללמוד מהם כראוי. יש כאן בעצם סוג של הימור מכיוון שנשמה שבאה לגוף ארצי עשויה לסטות מתסריט החיים שלה בגוף ובמקרה כזה אולי עדיף שלא יהיה מפגש מכיוון שנשמה שסתטה מהתסריט שלה לא תצליח למלא את תפקידה כמלמדת אדם אחר שחתמה לפגוש. לכן אנו מתכננים מספר אופציות לפגשים עם אנשים שונים שיכולים ללמד אותנו נושא דומה. המפגשים נעשים על בסיס של תאום תדר - שיווי משקל אנרגטי יוצר מצב שנפגש עם אנשים מסויימים בזמן המתאים בשלבים השונים של חיינו. משהו בחיים ימשוך אותנו להפגש דווקא עם אותם אנשים.


מה קורה עם אדם שכבר נמצא בחיים בגוף חומר - כיצד ניתן לבדוק אם הוא עומד בתסריט חיו ואם כדאי לחתום על מפגש איתו? המקרה הזה פשוט יחסית משום שנשמה של ילד שעוד לא נולד יכולה לעלעל בתסריט של ההורים הפוטנציאלים שלה, לבדוק אם הם בכיוון הנכון של ההתפתחות שלהם ולהחליט האם לבוא לחיים או לא. האם הם יהיו אלה שהכי יתאימו ללמד את השיעורים של אותה נשמה? בהנחה שהם מדוייקים ונאמנים לחוזה שלהם, הם ימצאו כהורים מתאימים וההריון יתפתח כראוי עד הלידה ולאחריה. יש מקרים שנשמה מחליטה להתחרט ולא להוולד בגוף בשלב מוקדם או מאוחר של העוברות. במקרים כאלה נשמה הבינה שלמרות שנוצר הריון וכמעט הייתה לידה או שאפילו היתה לידה שקטה, עדיף לא להוולד בשלב הזה מכל מיני סיבות. מבחינת ההורים זה כואב לאבד עובר או תינוק בלידה שקטה או הפלה, אך מבחינה נשמתית זה בכלל לא עניין. אותה נשמה תבוא לאותם הורים או להורים אחרים בשלב מאוחד יותר.


המקרה היותר מורכב קשור בחתימה משותפת של שני אנשים שמתכננים להיפגש ושניהם עוד לא נולדו. גם במקרה הזה שני הצדדים מעלעלים בתסריטים המתוכננים אחד של השני ועושים ניחוש מושכל כיצד כל אחד יתפקד בתסריט חיו. הם חותמים על פגישה עתידית בגיל מסויים. אלה יכולים להיות בני זוג, חברים, בני משפחה מרוחבת, מורים, בוסים בעבודה ועוד מערכות יחסים של מפגשים בין אנשים.


אנשים שאנו פוגשים ומערכת היחסים שלנו איתם קצרה לעיתים יש לנו מפגשים משמעותיים עם אנשים למשך זמן קצר, כמה חודשים או כמה שנים והם נעלמים מחיינו. גם מערכות היחסים האלה חתומות בתסריט החיים שתכננו. אני לא מדבר על הקופאית בסופר, אלא על אנשים ששרתנו איתם בצבא והינו בקשר קרוב איתם, אנשים שעבדנו איתם ונעלמו מחיינו והיינו יחד תקופה מסויימת. אותם אנשים היו משמעותיים לאותה תקופה וסיימו את תפקידם בחיינו. לא תמיד אנחנו מצליחים להבין מה למדנו או לימדנו אותם, אך חשוב להבין שהיה להם תפקיד שתרם להתפתחות שלנו. לעיתים עולה בנו געגוע אליהם כי יש תחושה שלא מיצינו. אפשר לשאול את הילד/ה הפנימי שלנו: מה הסיבה לגעגוע והאם יש לנו עוד מה ללמוד מאותו אדם? התשובה תגיע דרך חלום או מסר שנקבל דרך מכרים משותפים, שיר שנשמע שיתן לנו תשובה - כדאי להיות קשובים למסר שנשלח אלינו ויכול להגיע בדרכים שונות.


ישנם מקרים רבים בהם סיימנו ללמוד ממערכת יחסים, אך קשה לנו להפרד

אלך למצב שיכול להראות לנו קיצוני, אבל הוא מאוד שכיח - ישנם מצבים בהם ההורים או האחים שלנו סיימו את תפקידם מולנו ואנו ממשיכים את מערכת היחסים שלמעשה פוגעת בנו. עם כל הכאב שבדבר, לפעמים כדאי להתרחק כאשר מערכת היחסים הופכת רעילה ומקשה על אדם להתפתח. אני משחרר אתכם מיסודי מצפון, אם האחים או ההורים שלכם כבר לא משרתים את תהליך ההתפתחות שלכם. איך תדעו אם יש לכם עדיין מה ללמוד מהקשר? כל מקרה לגופו, אך אזהר ואומר בהכללה שאם מערכת יחסים אינה תוכמת בעצמאות של אדם בוגר (לאחר גיל 18) ומגבילה את התפתחותו האישית שלו: מקטינה אותו, מבקרת, שותלת מערכות אמונה מגבילות ויוצרת קונפליקטים עדיף לצנן אותה או לנתק קשר לגמרי!


מערכות יחסים שנקטעות בגלל מוות כאשר אנחנו מאבדים את הקרובים לנו בעקבות מוות צפוי או פתאומי גם הפרידה הזו חתומה בחוזה הנשמתי של אותם אנשים. גוף הרגש שלנו מתקשה ולפעמים לא מצליח להכיל ולהתגבר על האובדן וזה ברור, אך מבחינה נשמתית אין אובדן משום שנשמה עוברת מימד וניתן להיות בקשר עם נפטרים, כתבתי על זה פוסט נפרד בהקשר לאובדן של מלחמת 7.10.23. אותם נפטרים סיימנו את תהליך החיים בגוף ונפגש איתם בוודאות (אם נרצה בכך) כאשר נסיים את פרק החיים שלנו בגוף.


מתאר לעצמי שהנושא העלה שאלות נוספות. הצטרפו אלי למפגש ניסיון בקבוצה בקורס תודעת העל - אנחנו מדברים על הנושאים האלה הרבה.

או צרו קשר לייעוץ אישי:

052-3869457

85 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page