top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

כיצד לתקשר עם נשמות הנספים של מלחמת 7.10.23, מזל אוזן מראיינת את דני גולן ברדיו סער באופקים 11.10.23

הנה הקלטת הראיון:

הקרובים שנרחצו במלחמת 7.10.23 עברו מימד, הם לא נעלמו

אנרגיה לא נעלמת, היא רק משנה צורה. בכל אדם יש חלק אנרגטי - תודעתי (נשמה) וכאשר הגוף חדל לחיות, אותה אנרגיה עוברת מימד, כלומר נמצאת בתדר גבוה יותר ללא גוף. אנחנו יכולים להיות בקשר עם הקרובים שנרצחו מכיוון שאנחנו בנויים מאותו חלק תודעתי - אנרגטי שנמצא בקשר עם המימדים הגבוהים של הבריאה. בראיון ברדיו סער הסברתי כיצד נוכל להיות עמם בקשר לאחר שזמן יעבור והכאב הרגשי העצום יהפוך לחלק מחיינו כשנקבל אותו ולא נתנגד.


כל נשמה בוחרת את נקודת היציאה שלה מהחיים בגוף גם אם זהו רצח והתעללות לפני המוות

מנקודת המבט שלנו בחיים בחומר, הדעת אינה סובלת את ההבנה שנשמה בוחרת לצאת בצורה כל כך עכזרית מהחיים בגוף, אך מנקודת מבט קוסמית - רוחנית, כל התנסות היא חוויה אנרגטית ויש נשמות שבוחרות לחוות התנסויות בעלות קטבים שליליים (רגשות של פחד מוות, השפלה, פגיעה פיזית ורגשית). מה שיכול לנחם אותנו זו ההבנה שאם נשמה חוותה סבל נוראי, היא תחווה גם אושר עילאי ואהבה כי כל חוויה היא דו קוטבית - כל נשמה חייבת לחוות את שני הצדדים החוויה. אם תחווה רק צד אחד לא תהיה שלמה ותצטרך להמשיך לבוא לעוד גלגולים כדי להשלים את החווה החסרה. באותה נשימה, כאשר רוצח מתעלל יחווה את מה שעשה מן הצד השני כקורבן שהתעללו בו רק כך ילמד מתוך החוויה.


נשאלת השאלה מדוע? מה נשמה לומדת מתוך קושי עצום שכזה?

מקודת מבט התפתחותית - אנרגטית, מוות קשה ועכזרי ככל שיהיה, הינו רק שלב במסע הנשמה. למעשה הרקרוד הנשמתי של רוב בני כדור הארץ כולל מאות חוויות חיים ומוות בהמון דרכים, חלקן יותר הרמוניות וחלקן פחות. ככל שתהליך היציאה מהגוף יותר קיצוני וכרוך בסבל כך נשמה לומדת ממנו יותר. הגוף הפיזי סובל וכואב ברגע המוות כאשר מבוצע בעכזריות, אך הנשמה אינה חווה סבל. כאשר היא משתחררת מהגוף היא עוברת למימד אחר שם מקבלות אותה אנרגיות מיטיבות - אנרגיות שליוו אותה בגלגולים קודמים, נשמות של אנשים אהובים שהיו חלק מחייה. המימד הגובה אליו מגיעה הנשמה הוא מרחב אוהב ללא תנאי ואנשים שחוו היפנוזה או חויות סף מוות מתארים אותו כאור חם, אוהב ומיטיב, ללא תנאי.


אותן נשמות שמקבלות את הנשמה שעברה מהמימד הפיזי למישורי הבריאה, מסייעות לה להבין מה קרה ומדוע עזבה את המימד הפיזי. יש נשמות שמגיעות למימד הגבוה כשהן מבולבלות. במקרים כאלה מסייעים להן "לעשות סדר" ולהבין שהמוות הזה היה מתוכנן והוא רק שלב במסע. אנשים שמתים בצורה פתאומית וברמת מודעות נמוכה, אינם מודעים למוות ולכן לרובן נדרשת התסגלות במעבר למימד שמעבר לעולם הפיזי.


עוד מידע מרתק תוכלו לקרוא ב E-book של דלורס קאנון המופלאה (בעברית) - החיים שלאחר המוות:


101 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page