top of page

תובנות על חיבורי חומרוח

מה יש ומה אין לנו ללמוד מגלגולים קודמים?

נתחיל בזה שהמושג גלגולים קודמים מוזר בפני עצמו משום שזמן הוא אשליה - עבר, הווה ועתיד מחוברים ורק במימד השלישי - המימד שלנו בחווית החיים בגוף, אנו מפרקים ומבינים זמן בצורה ליניארית. הרחבתי על כך בפוסט על המימד הרביעי. קשה לנו לתפוס את הנושא הזה של אחידות הזמן, אך כדאי שנתרגל משום שזה יכול לעזור לנו להבין את סוד החיים.

המושג גלגולים קודמים ממחיש שאנחנו לא באים לחיים "דף חלק", אלא יש לנו רזומה עשיר של התנסויות שחווינו בגוף. היה תפקיד לכל הניסיונות האלה, הם פיתחו אותנו כשחקנים עצמאיים. ליתר דיוק, כולנו יחידות תודעה המתנסות בגוף חומר ומקדמות את עצמן ואת הבריאה כולה דרך מסקנות ההתנסות שלנו. החוויה שלנו נאספת, מקוטלגת, נערכות ומצטרפות לגל עצום של אנרגיה מתפתחת (גל הסתברות בריאותי).


חוויות ההתנסות שלנו שמורות בספריות האקשיות. משמעות המילה "אקשה" היא מרחב אחסון שמימי בסנסקריט. הספריות האקשיות מכונות גם ספריות הרוח או הספריות הקוסמיות. בלילה, תוך כדי חלימה, הנשמה שלנו יוצאת למישורי הבריאה "ומפשפשת" בספריות האקשיות ובמישורי בריאה נוספים בהם יש מידע נוסף מעבר לספריות שלנו. חלומות הם מסרים שאמורים לעזור לנו לנהל את תסריט חיינו בצורה יעילה וטובה יותר ולכן הם כל כך חשובים, גם אם אנחנו לא זוכרים אותם. הם משתבצים לנו בתת המודע וברגע שמגיע אירוע מסויים יש לנו מידע כיצד לפעול.

הסיבה לכך שרובנו לא זוכרים את הגלגולים הקודמים שלנו נעוצה בכך שלא כדאי שהתנסויות קודמות ישפיעו או יפגמו בניסוי העכשוי שלנו. המצב האידיאלי הוא בחירה חופשית תוך כדי הקשבה לקול פנימי שלנו מתוך סקרנות והישגיות. כן כן, בתוך הנשמה יש מרכיב הישגי, זהו לא אגו נמוך, אלא אגו נשמתי אשר מבקש להצטיין ולייצר תוצרים ארציים מיטביים על מנת לקדם את האדם ואת הבריאה יחד.


מטפלים ואנשים שיכולים להחזיר אותנו למצב תודעה בו אנו מסוגלים לשחזר חוויות מגלגולים קודמים בעצם עושים פעולה דומה למה שקורה לנו בזמן חלימה. דלורס קאנון לדוגמה, הייתה היפנותרפיסטית ,טיפלה באנשים דרך היפנוזה ושחזור גלגולים (נפטרה ב 2014), נחשפה לידע עצום דרך המטופלים שלה, ידע שהגיע דרך הספריות האקשיות. היא ידעה כיצד לשחרר דפוסים, אמונות ואנרגיה תקועה מגלגולים קודמים, אנרגיה שהפריע לאנשים להתקדם ולהתפתח.

השליחות העצומה של דלורס קאנון שפכה אור על העולם שמעבר, דרך הספרים הרבים שכתבה על עולם הרוח וההרצאות שלה. תוך כדי תהליכי ההיפנוזה העבירו לה מידע הרבה מעבר למה שבקשה לקבל. זהו ידע שברבות הימים יתברר כמדוייק, יוכח מדעית ויכנס למינסטים שלנו.


מדוע שחזור גלגולים פחות רלוונטי וחשוב כיום? חוויות מגלוגלים קודמים אכן משפיעות עלינו, נהוג לקרוא להן תיקונים / קראמות. אלו נושאים ששיבצנו לעצמנו להתמודד איתם כחלק מתסריט החיים שלנו, אך אין לנו יתרת אנרגיה עבורם ולכן עדיף לא להתעסק איתם. כאשר העידן מתחלף מדומיננטיות של אנרגיית מים לדומיננטיות של אנרגיית אוויר, שחזור גלגולים פחות ופחות מועיל. המשימה שלנו בעידן האוויר היא להביא מסקנות חדשות לבריאה הרבה יותר חכמות, מנטליות, יעילות אנרגטית, פחות דחוסות ברגשות. חוויות לא פתורות מגלגולים קודמים עוסקות בעיקר בתהליכים רגשיים כואבים שחווינו, טראומות שונות, התמכרויות ותקיעויות רגשיות. כבר אין לנו מימון אנרגטי לעיסוק בתהליכים רגשיים בתדר נמוך כלומר עיסוק יתר ברגשות שליליים. מי שיתעקש לחפור שם

יסבול מעיכוב התפתחותי. יהיה מקום להשלמות האלה בעתיד, הם לא ישארו ללא מענה, אך עדיף כיום לקבל בברכה את אנרגיות העידן החדש.


מי כן זוכר את גלגולי החיים הקודמים ומדוע?

בדרך כלל אלו שזוכרים גלגולי חיים קודמים הן נשמות בעלות ניסיון גדול בכדור הארץ, עשו כאן גלגולים רבים ומבינים את מהות תהליך ההתפתחות האישית והצמיחה המודעותית שלהן. הניסיון הזה מונע מהם להיגרר לבזבוז אנרגטי וידע מגלגולים קודמים מסייע להם להבין מהם הקשרים העמוקים שיש להם בחיים וכיצד הם יכולים לצמוח מהם. מי שזוכא גלגולים קודמים ובעל נשמה מפותחת יתמקד הלימוד עצמי - נשמתי בגלגול הנוכחי עם מינימום הסחות דעת. בעדה הדרוזית התפרסמו סיפורים רבים על ילדים שזוכרים מי היו בנות הזוג שלהם, זוכרים את הבתים בהם גרו, זוכרים מה היה תפקידם בסיטואציות חיים קודמת. התופעה פחות מקובלת בעולם המערבי כיום, אך חלק מילדי העידן החדש (אלו שנולדו משנת 2000 והלאה), לעיתים גם כן זוכרים גלגולים קודמים והנושא לא זר להם.


סמכו על תסריט החיים שלכם אם אתם זוכרים גלגולים קודמים או לא.

לי נאמר בכמה תקשורים שהייתי במצרים העתיקה, באטלנטיס, בסין, נזיר בטיבט וכתב עיתונות בארה"ב.

מה זה עוזר לי בחיים כיום? לא יודע, אך ברור לי שחלק ממה שלמדתי באותם גלגולים הולך איתי גם כיום. מחזק לי ביטחון עצמי לדעת שיש לי ניסיון נשמתי ושכאשר יגיע אתגר אוכל לו.

59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page